Doğru kişi nasıl gelir ya da nasıl anlarız, nasıl buluruz?

Cinsellik konusunda biraz nefes alsın yeter modundaydim belli bir süre tedavi gördükten sonra normal olanı istemeye arzulamaya başladım suanki düşüncem bedenim değerli beraber olduğum kişi buna degmeli şeklinde ama bu sefer de kimseye bir şey hissedemiyorum hislerim ölmüş gibi biri nasıl sevilir bilmiyorum yani yorumlarda konuyu sadece cinselliğe çekmeyin ben birine gerçek anlamda bakmayı dokunmayı konuşmayı unuttum doğru kişi gelse bilir miyim tanır mıyım acaba

Doğru kişi nasıl gelir ya da nasıl anlarız, nasıl buluruz?
Cevapla