24 yaşında ilk defa biriyle öpüştüm ve seviştim ama ondan ayrıldım. Sizce kolayca unutabilir miyim?

Çünkü bazıları unutamıyormuş. Unutmak için ne yapmalıyım?

24 yaşında ilk defa biriyle öpüştüm ve seviştim ama ondan ayrıldım. Sizce kolayca unutabilir miyim?
Cevapla