20 yaşındayım, 40 yaşında biriyle tanıştım ve ilgisi hoşuma gitti. Ne yapacağım ben?

Ya burada biriyle tanisdim. 21 yasindayim normalde kimsedende böyle hoslanmam ama hic erkek arkadasim olmadigi icin normalde olgun falanda sevmiyom en fazla 4 yaş hoSlanirim ama adam tip olarak tipim degil tarzim degil ama karakteri falan cok iyi tabikide oluru yok biliyorum istemiyorumda ama keske 25 yasinda olsaydi ozaman ne guzel olurdu. Napicam bana iyi geliyo hep iltifat yapiyo beni mersk ediyor bir kac gun oldu konusali...

Güncellemeler
+1 yıl
Simdi dedim bizden olmaz diye galiba kalbini kirdim arkadaslar vicdan azabi cekiyorum cok iyi biriydi böyle iyi birini kirdim
Güncellemeler
+1 yıl
Yazmiyor artik bana yani insan bir nasilsin da mi demez sevgili olmak istemiyorum diye böyle mi oldu simdi
20 yaşındayım, 40 yaşında biriyle tanıştım ve ilgisi hoşuma gitti. Ne yapacağım ben?
Cevapla