Erkeklerin sevişelim ama sevgili olmayalım mantığı ne zaman bitecek?

Yiyelim içelim gezelim tozalım sevişelim ve sevgili olmayalım eve döndüğümüzde ne sen beni ara ne ben seni arayayım zihniyeti ne zaman son bulacak? Yiyip içip gezmeyi bile yapmadan sadece sevişelim kafası var. Yazdıklarım iyi haliydi. Ciddi ilişki arayan erkek kalmadı. Aramıyorsanız da mertce söyleyin kardeşim. Sevgililik vasıflarını yerine getirmeyen erkeğe benim verecek ne şeyim ne de zamanım var. (Bakireyim)
Erkeklerin sevişelim ama sevgili olmayalım mantığı ne zaman bitecek?
Cevapla