Neden masum bir aşk yaşamak isteyen erkek yok?

Hepsinin aklı fikri bel altında, öpüşmede, yiyişmede. 3 gün önce ayrıldığım sevgilimde de hissetmiştim bunu. Ben denize karşı bakan bankta oturup ona sarılmış, başımı da omzuna koymuş bir şekilde orada varlığının huzuruyla dolup taşıyorken içim, onun tek derdi sinemaya gidip yiyişip elleşmekti. Bi insanın kokusu veya varlığı bile beni mutlu ederken nedir bu insanlardaki çiftleşme merağı anlamadım. Bence bu bir ihtiyaç değil, zamanı gelince birbirimize olan sevgiyi ve aşkı en çıplak ve şehvetli haliyle yaşayabileceğimiz bişey. Benim açımdan böyle cinsellik. Zaten benim kafa yapısında birini bulsam yapışcam ona bırakmicam daha ama nerdeee
Neden masum bir aşk yaşamak isteyen erkek yok?
Cevapla