Bazen sohbet esnasında bazen sabahları.
Sevgilisi olan bi erkek neden yapar bunu? Fikirlerinizi merakla bekliyorum.
Bazen sohbet esnasında bazen sabahları.
Sevgilisi olan bi erkek neden yapar bunu? Fikirlerinizi merakla bekliyorum.
Çok azmıştır. Seni daha sıcak ve daha yakından hissetmek istiyordur. Sanırım reelde bulunamayacak kadar uzaktasınız ve sana çok istediği halde dokunanıdır değil mi? 😎🔥🤗
Sanırım otel olayından bahsetmiştim
Kolunun üzerinde halley paketi elinde yarışı ısırılmış bir halley masada karton bardaklar iki paket sigara, komodunin üzerinde çıkarılmış bir pantolon ve yatağın ucunda çıkarılan bi atlet vardı. Sanırım o atlet yanlışlıkla çekti çünkü video orada kesildi
Cevap
3Cevap
Bunların içeriği nedir?
uzak dur öyle insandan
arkadaşta olunmaz sapık mıdır nedir fotoğraf atıyor galiba oda senden bekliyor çıplak fotolar hazırlık yapıyordur bir insan tanımadığı insana neden böyle bir şey yapar anlamış değilim
atma zaten
Ha bide geçen gün otelde kalıyordu bana bi canlı video attı çalışıyordu normalde. Bak şu halime ne durumdayım açlık çok kötü bisey dedi videoda. Elinde yarısı yenmiş bir halley bisküvi masada karton bardaklar iki paket sigara , komodunin üzerinde çıkarılmış bir pantolon ve yatağın ucunda çıkarılan bi atlet vardı. Atlet videonun sonunda göründü
madem açsın o sigaraya para verme onun yerine ekmek al ye ya da başka şeyler meyve en azından daha sağlıklı kimse bu dünyaya zengin olmak içinde gelmemiş yatıp kalksın şükür etsin halinden isyan etmesin.
işine gücüne bak ileri de kısmetin açılır evlenirsin
kime atıyor ki? sevgilisinden başka birine mi?
seni de etkilemek istiyordur belki.
ne gibi mesela?
sanmam, yanlış anlaşılma olmasın diye böyle şeyleri yapmazdı bence
Geçen gece konuşurken bi canlı video attı oteldeydi. Odayı çekti. Elinde yarısı ısırılmış bi halley bisküvi masada karton bardaklar iki paket sigara, komodunin üzerinde çıkarılmış bir pantolon ve yatağın ucunda çıkarılan bi atlet vardı
Hatta sanırım onu farkedince videoyu kesti
peki sen çıkarılmış kıyafetleri falan görünce heyecanlandın mı
çok masum düşünüyorsun bence :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?