Nedense soru ve görüşleri okudukça sanal alemin verdiği cesaretle kızların çoğu büyük penis ve sertlikten çok hoşlandığını söylüyor.
Ben de tecrübelerimden dolayı buna katılıyorum. Herkes değil ama büyük çoğunluk böyle erkek istiyor.
Nedense soru ve görüşleri okudukça sanal alemin verdiği cesaretle kızların çoğu büyük penis ve sertlikten çok hoşlandığını söylüyor.
Ben de tecrübelerimden dolayı buna katılıyorum. Herkes değil ama büyük çoğunluk böyle erkek istiyor.
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Yoo oyle bir kriterimiz yok. Vücudunu kullanmasını bilmedikce ne boy ne başka bişey fayda etmez. hem kendi vücudunu hem kadın vücudunu benliğini zaten tanirsa ortada sorun kalmaz. Cinsellik bacak arasında değil zihinde başlıyor bitiyor aslında. İyi uyarım gitmedikten sonra olsa neeee olmasa ne
Öyle tabii de ben fiziksel olarak yaklaştım olaya.
Ne düşünüyorsun peki?
Dediğim gibi boyutu önemli değil, yaptığı hamleler önemli. Çok büyük olup can da yakabilir bir çok kadının bu yüzden sevmediğini de biliyorum. Farkı tercihler işte herkese göre degisiyor
çok spesifik yaklaşıyorsun olaylara hiçbirimiz mükemmel değiliz
sana göre sert sevişmeyi seven 19 cm penisi olan iri yapılı biri nasıl?
Hayır gereksiz bir kompleks
Benim için farketmiyor yeter ki genç olsun
fark eder illaki ya 14 ile 19 bir olmaz ki.
genç derken 30 nasıl?
En fazla 25
peki 19 cm nasıl?
Farketmiyor demiştim isterse 12 olsun
illaki eder ya bakire olduğun için öyle diyorsun kesin
Küçük penis iyi aslında
Niye ki büyük can mı yakıyor?
Bakireyim
niye küçük iyi dedin?
Niye küçük mü iyi dedim?
evet
Hayır çok gaza geliyorlar ondan
Sence nasıl olmalı?
Az pişmiş djdjdjd. Şaka şaka ortalama bir penis iş görür
Ortalama ne kadar işte ülke ortalaması 14 diyorlar
14 iyidir
19 nasıl?
Gereksiz büyük
Doğuştan böyle ne yapalım keselim mi? :D
Sevgilinin böyle olsa hoşuna gitmez mi?
Başa gelen çekilir 😂Ama tercihimi sordun onu söyledim
deneyimin var mı?
Yüzeysel
oral yaptın gibi geliyor, güveniyor musun kendine?
Evet de iddialı değilim 😅
19 yapabilir miydin?
Bilemiyorum
dip yapabiliyor musun?
Pek değil :D
yazsana çok merak ettim seni :)
Cıks maalesef
19 cm uzunluk 6 cm kalınlık var oralda ne kadar alırsın en fazla
6 cm kalınlık derken sjsjdjd dikdörtgen mi bu
ne alaka?
eni 6 cm işte ya çevresi 16 cm
Çevresi demen gerekiyo ya o zaman
Okey anladım :D Hiç gerek yok o ebatlara bence :D
doğuştan böyle yapacak bir şey yok :) inşallah böyle büyük birine denk gelirsin 😅😅😅
dua mı oldu beddua mı bilemedim
Beddua oldu :D Neyse ki görmeden almak zorunda değilim :D
fikrini çok merak ediyorum buraya link atayım bakıp hemen yorumu gizle olur mu?
Beğeniye bak
tamam geri çek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?