Konuştugum çocuk konuşup şakalaşırken şeyini yerim dedi. Kafam karıştı. Siz ne dersiniz?

Şey diye yazmadı açık açık yazdı.
Hani o cümleyi söyledi geçti. Böyle cinsellik konuşmadık ama hiç. O konularda sohbet açmıyo. Soru sormuyor.
30 küsür yaşında insanlarız hani. Cinsellik de doğal bi şey anlıyorum. Ama sormak istedim.
Bu kişiye kötü biri diyebilir miyiz.
Özellikle erkeklere soruyorum. Bir erkeği en iyi onlar tanır
Konuştugum çocuk konuşup şakalaşırken şeyini yerim dedi. Kafam karıştı. Siz ne dersiniz?
Cevapla