Erkek gururunu okşayamıyorsun diyorlar, ne yapmalıyım?

26 yaşındayım toplasan 2 ay i geçecek sevgililik dönemi yaşamadım birşeyler oldu bitmesi gerektiği vs. Erkek gururunu oksayamiyorsun diyorlar hep ama ben sözlü ifade edemiyorum diyorum kendimi sana söylediklerimi duvara söylesem çiçek açar demişti bir arkadaş. Ama ben böyle evlilik istiyorum sürekli dibinde olayım istiyorum sözlü ifade edemem kendimi belki ama onunla ilgilenmem sürekli öpme isteği sözcüklerin yine de gerisinde mı kalır evlenince böyle olurum öperm sürekli , seks falan isterim kendimi biliyorum öyle olurum.

(, Cinsellik ile ilgili bir şey yasamadm evlilik öncesi uzak duruyorum ve aşık olacagim biri ile yaşamak istiyorum)

Erkek gururunu okşayamıyorsun diyorlar, ne yapmalıyım?
Cevapla