26 yaşındayım toplasan 2 ay i geçecek sevgililik dönemi yaşamadım birşeyler oldu bitmesi gerektiği vs. Erkek gururunu oksayamiyorsun diyorlar hep ama ben sözlü ifade edemiyorum diyorum kendimi sana söylediklerimi duvara söylesem çiçek açar demişti bir arkadaş. Ama ben böyle evlilik istiyorum sürekli dibinde olayım istiyorum sözlü ifade edemem kendimi belki ama onunla ilgilenmem sürekli öpme isteği sözcüklerin yine de gerisinde mı kalır evlenince böyle olurum öperm sürekli , seks falan isterim kendimi biliyorum öyle olurum.
(, Cinsellik ile ilgili bir şey yasamadm evlilik öncesi uzak duruyorum ve aşık olacagim biri ile yaşamak istiyorum)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Duygularını mı anlamıyorsun acaba bencil misin
Bencil miyim bilmiyorum ama gerçekten anlamıyorum anlat diyorum herşeyi ben anlatamamam sana anlatmak zor olan zaten bu diyorlar
Ama o kadar çok stres alttinda kaldım ki artık düşünemiyorum gerçekte n gerçekten anliyamiyorum duygualri Duygusal olarak çok cokusler yaşadım
Evet bende böyleyim kendimi değiştirmek için adımlar atmalıyım sen de öyle yap benim hiç sevgilim olmadı bide
Bence utangaç bir yapıya sahip olduğun için böylesin ama bunu aşman gerek. Erkekler gururlarının okşanmasını çok sever. Yani erkeği her daim destekleyici gururlandırıcı şeyler söyle
Kadınlığını kullanmayı becermek zorundasın.
Sözlü de şart mi
Neyi yapamıyorsun ki? Sevgi sözcükleri mi kullanamıyorsun
Evet çünkü sevildiğimi hissetmedim yani genel olarak
Sevildiğini hissetmediğin insanla sevgili kalma zaten. Sen önce kendini keşfet hazmet. Sonra erkeklerle denersin. Kaç yaşındasın
Erkekten bahsetmiyorum genel olarak dedim
Hayatında şu anda özel bir insan var mı
Hayır
Cinsel isteksizlik yaşıyor musun
Hayır fazla aslında aama o da yavaş yavaş kayboluyor
Bir erkekle tecrüben oldu mu kendi kendine mi yetiyorsun
Sevgi ve birşeyler yasamadigim ucin kayboluyor diyorum
Kendini rahatlatmak için illa bişey ler yaşaman şart değil ki.
Sevgililik dönemini uzun tutmaman lazım senin
Yanlış yaparım diye dimi
Hayır sogutur kaçırırsın karşı tarafı ondan bir de uzak ilişki yapmaman lazım
Çok gelgitliyim beni tutman lazım diyorum ama anlamıyorlar bir kişiye söyledim bunu gerçekten isteyerek o da anlamadı
Bu devirde kolay kolay kimse kimsenin yükünü çekmiyor. O yüzden o kadar sabırlı birisini bulman zor. Aşırı güzel falan olman lazım
Anlıyorum ama benim istediğim insancıl bir şey sadece seks sevişme varsa varım yoksa yokum diyenler için normal tsbi dediign gibi zor oyle insan gibi insan bulabilmek
İnsancıl olarak aşırı çekinik oldugun için amacı seks olmayan birisi de seninle kolay kolay yapamaz
Aşırı sosyal bir insanım çekinik değilim aksine iletişim çabuk kurarm insanlarla da
Dedikelrrini anlayamadım
Sevgini ilgini hissettiremiyorsun ya onu kastediyorum
Anladım şimdi ama evlilik dışı evet yapamam
İşte o yüzden kısa sürede evlenmen gerekiyor veya dindar birisini bulman lazım
Evet zaten bende öyle biriym
O zaman bu iyi bir şey 😀
Dindar düzgün birisini bulursan sevgili flört falan olmaya gerek yok seviye konusup evlenirsiniz
Bulsam evlencem de nasip değilmiş
Fiziğin yüzün falan nasıl
Güzel olduğumu söylüyorlar 160 48 kilyum büyük göz küçük ağız küçük burun falan
Talibin çoktur o zaman
Şöyle söyleyeyim enerjimden etkileniyorlarmis daha çok öyle diyorlar sonra görünce daha da arttiyor ilgileri
Sonra nasıl bitiyor
Sonra bir şey oluyor cinsellik falan her şey dahil o isteniyor bende bitiriyorum hemen
O zaman doğrudan evlilik görüşmesi yapman lazım
Evet
Ya seni anlayamiyorlarsa
Anlamıyorlar zaten cinsellik yoksa yokuz tripler tepkiler başkasına mi gideyimlrr
Başkasına mı gideyim çok ağır bir kelime bence... Bu senin tercihin tabiki saygı duyulur
Evettt
Her ilişki de karşına çıkacaktır ama kiminle ne yaşayıp yasamayacagi yine sen karar vereceksin
Doğru tabiki
Bunu da denemeden anlayamıyor insan
erkeksi misin
Çok yıprandım ve tek başıma hissettim hep evin erkek çocuğu gibiydim öyle olmak zorundaydim vs vs.
dik durr cane yaaaaa
Öyle dura dura hissizlestik işte şey ne biliyor musun. İnsan kendine ağır gleen şeyleri tek başına yaşayınca karşıdaki insan seks sevişme varsa varım yoksa yokum diyince tek seferde silmek hiç zor olmuyor benim için.
Ruhumu görmemesi de etken.
ruhunu her insam gçremez ki
kollarına masaj bile seeni en mutlu eden şey olur
Kollarına masaj ne demek
masaj sade masaj bile seni mutlu eder
Hmmm anladım
özlemlerden bahsediyorum
aynı şekilde sırtıma da masaj seni
çok mutlu edecektir..
yaşın kaç senin
Ruha masaj lazım sonra ssirta bence yani ikiside aynı anda
önde dediğin gibi olmalı.. !
önce didektim
yaş kaç
26
cann sınn