Sevgilimden aramızda ten uyumu olmadığı için ayrılmam saçma mı olur?

Her konuda aramız iyi ama cinsellikte cidden baya kötü. İster istemez eski sevgilimle karşılaştırdım hatta. Neyse ayrılmaya karar verdim. Sonuçta ileride bir evlilik olsa büyük bir sorun olur demi?

Güncellemeler
+1 yıl
Hiç zevk almadım sorun bu. Zevk alamadığım bir ilişkiye devam etmem zor. Cinsellik benim için önemli çünkü. Belkide tecrübesiz olduğu için öyle oldu ama tecrübesiz biriyle uğraşacağımı sanmıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlardaki çoğu kişi benimle aynı fikirde 🙏🏻 Bu arada sevgilim onunla olan cinsel ilişkiden memnun olmadığımı biliyordu zaten. Kırmamak için söylemedim ama hareketlerimden falan anladı. Değişen bir şeyde olmadı o süreç içinde. Her neyse bazı kişiler böyle sevmek mi olur falan yazmış. Ben çok seviyorum bitiyorum demedim zaten. Ne alaka? Fikirlerimiz genel olarak uyuşuyor , görünüşünü ve davranışlarını beğeniyorum o kadar.
Sevgilimden aramızda ten uyumu olmadığı için ayrılmam saçma mı olur?
Cevapla