Cinsel anlamda dişi taraf daha arzulu olduğu halde niye erkekler abaza olarak anılıyor?

Kızlar erkekle kadın eşit olmalıdır diyen sizsiniz namus bir zardan ibaret değil diyen sizsiniz erkekler yapıyor kızlar yapınca niye mevzu oluyor diyen de sizsiniz eyvallah

Cinsel anlamda dişi taraf daha arzulu olduğu halde niye erkekler abaza olarak anılıyor?
Cevapla