Spor hocam gördü çok utandım, ne yapmalıyım?

Sporda gri tayt giymiştim iç çamaşır giymedim, tayttan çirkin duruyor diye. Hocamla biraz yakın temasımız olunca ıslandım. Haliyle tayttan bayağı belli oldu Bi de gri tayt tam arasına kaçtı. Kendisi de gördü bana baktı güldü. Yanımdan kalkarken hafif elini değdirdi. Çok utandım. Sizce devamı gelir mi?

Spor hocam gördü çok utandım, ne yapmalıyım?
Cevapla