İşten geliyor..2-3 saat yatakta takılıyoruz sonra 9 saat yanımda aralıksız uyuyor.. ben de uyumasını istemiyorum zaman geçirmek istiyorum..
Yorgunum diyor ne yapmalıyım
İşten geliyor..2-3 saat yatakta takılıyoruz sonra 9 saat yanımda aralıksız uyuyor.. ben de uyumasını istemiyorum zaman geçirmek istiyorum..
Yorgunum diyor ne yapmalıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Yani uyuyorsa gerçekten yorgundur. Çalışma şartları ağır mı?
Aynisi bana da oldu benimde sevgilim uyuyorum diye şikayetçiydi. Ama sense çalişmaya başladığın zaman bu seferde o seni rahat birakmayinca bu seferde buraya. İşten gelince çok yorgun oluyorum sevgilim çok anlayişsiz diye soru atarsin
Ben de çalışıyorum
Evlenmeden aynı yatakta yazıklar olsun sizin gibi gençlere ulan tv kumandası üretemiyoruz seks veya tabiri ile a* veya yrak hastası olmuş insanlarımız üretim sıfır seks yüzde yüz
Sekssiz nasil uretim olcak bak picasso ya bak nazima bak einstein a hepsi seks icin yasamis
Seks olmadan mutlu olunmaz
İlişki sonrası uyku basar ama 9 saatte çokmuş
Daha fazlası sevişmek istiyorsun yoksa normal zaman gecirmekmi
Eger onun dusuncesine saygi duyup onun elestirilerine kulak vericeksen konus bir problem mi var benle mi ilgili vs diye
İşi agirsa bırak yapacak bişey yok tatil günlerinde değerlendir ilişkini
aynı yatakta 2 3 saat öpüşüp koklaştıktan sonra ilerisi olmuyor mu?
Bu soruyu soran biraz değişik biri sanırım 😎
Adama naz yapiyodur ilerisi olmaz olmaz diye adamda napsij sinirden uyuyodur en sonunda 😎
Neden ilerisi olmasın oluyor
Ee oluyosa senin tam olarak derdin ne anlamadım dahami çok olsun istiyorsun
@Soran ilerisi ne kadar oluyor bi yerde duaidni mi istiyosun? İliski yasiyor musunuz
Evet
Gerçekten yorgun olabilir. Haftasonu görüşün
Edep biraz, biraz namus
Sana ne ya
Aynı ne halt yediginizin bize ne olduğu gibi. Yapıyorsun bir pislik bunu ilan etme barı
Sana ne ya ilan ederim herkesin yaptığı şeyler bunlar
İlan edersen. Ne olduğunu duyunca havlamayacaksin o zaman. Bu arada herkes dedin esenin gibi 3 5 edepsiz, herkesi kediniz gibi namussuz sanma
Mağarada yaşıyorsun sen
Ben ahlak ve namus sahibi olduğum için mağarada yaşıyorum, sen namus ve ahlâk adına hiç bir değer yargısı taşımadığını, yaptığın ahlaksızlıkgi da ilan ettiğini için çağdaş oluyorsun. Kuş kadar beynin şunu algılayabilir mi bilmiyorum ama hayvanlar aleminden bile mümkün olduğu kadar tek eşliliğe yönelim vardır, sen hangi zavallı yaratık gurubuna aitsin ki ahlaksızlığı savunup ona gelismislik olarak bakıyorsun...
Sana ne lan benim ahlakımdan işsiz
Ahlakın olsa bana ne olur sende zerresi, benim de seninle işim yok. Benim derdim pisliginizle milleti zehirliyor olmaniz.
Yahu sana ne bizim seksimizden ahlakımızdan git iş bul çalış deli misin nesin
Mal benim işim ya da işsizliğim mi sorun. Sorun senin gibi ahlaksızin yediğini halti marifet gibi yayma sonra da kendi pisliğini herkes yapıyor sanmasi
İşsiz olmasan benim yaptığım şeyi mi takarsın.. yayarim sana ne
Olay işsizlik değil beyin fukarası, olay senin söyleninden nefret etmem ve ahlak ve namus yoksunu olduğunu yüzüne vurmak istemem. Ne yaparsan yap ne yazarsan yaz bu gerçeğin bal gibi kendinde farkindasin
sadece seks icin istiyor seni net
Böyle sempatik kız arkadaşım olmadı 🤣
Uyurken kucağına otur dayanamaz zaten
Çalışıyor demekki yoruluyor
bence onun yanında etkıleyıcı davran
Yani işten geliyor 3 saat takılıyor sun zaten
Bilmiyorum çok aşığım
Ona da biraz hak ver yani
Seks yapıyor musunux
Ne işi yapıyor kş
Ne fark eder
sevgılın tam bır malmıs
yetmez mi yani illa sabaha kadar seni s****cek mi
Garip
2-3 saat ne yapıyorsunuz
Öpüşüp koklaşıyoruz
Yetmiyor mu
Ben çok aşığım
Ateşli mi öpüşüyorsunux
boş ver
Gizlisin zaten konuşabiliriz
Ne yapacaksın bunları ya