Urfaya gitti. Otelde kalıyor. 25 yaşında iş için gitti. Bir erkek de bana urfada eskort çok. Birini otele mutlaka goturuyordur, parasi olan eline fırsat gecmiskenn boş dönmez dedi
Doğru mu bu. Sevgilisi de yok
Urfaya gitti. Otelde kalıyor. 25 yaşında iş için gitti. Bir erkek de bana urfada eskort çok. Birini otele mutlaka goturuyordur, parasi olan eline fırsat gecmiskenn boş dönmez dedi
Doğru mu bu. Sevgilisi de yok
sadece bu bağlantıdan bunu çözemezsin , bu noktada sen güveniyorsan sorun yok güvenmiyorsan güvenmeme gerekçelerin neler onlara bakmak gerek
Cevap
13Cevap
Evet doğru oteller zaten escort dolu bende yapıyorum
Bende öyle düşünüyorum. Saat sekizde yazmıştım
Bana 11 de cevap vermişti.
İşte o arada ne yaptığını artık ikimiz de biliyoruz
Bir kerede bura harbi sıcak demişti tadını çıkar dicem ama bilemedim yazıp emoji attım iş için geldim pek tat yok otel odasında içiyorum deyip foto attı yüzünün yarısında bira şişesi yatakta duvara yaslanmış halde
Alkol de olunca geriye cinsellik yaşamak kalıyor
Hani tunceliye gittiğinde canlı müziğe falan gidiyor arkadaşları var ama urfada öyle degil
Ki öyle yerlerde çok güzel kadınlar çalışır çok uygun fiyata
Gerçi bi iki arkadaşı var ama onların yanında olsa cevap verir herhalde
Urfada mi otelde
Evet evet bir çok otelde bu işi açık açık yapıyorlar
Sec beğen gibi mi oluyor
Peki 3 saat biraz uzun bi süre değil mi
Duş vs iki defa yapsa anca
Iki kere üst üste nasıl yapıncak ki
Hem eskortlar o kadar bekliyor mh
Evet nasıl anlaşırsan öyle
Offf offf
Nasıl oluyor peki yani mesela nasıl başlıyor ne kadar sürüyor tutku mu sadece
Gelen kişiye bağlı biraz ta tip varsa baya kız arkadaşın gibi oturup sevişmeye başlıyorsun
Yanı boşalma odaklı değil sadece
Tabiki
Yaaaa uzuldummm
Bi de bisey daha soracağım iki kere nasıl oluyor
İlk boşalmadan sonra biraz zaman geçince ikinci boşalma oluyor
Kökle ikinci arasında devam edebiliyor musunuz gitgele
Hayır 5-10 dakika mola veriyoruz:)
Eeee nasıl şey oluyor peki sonra kendiliğinden mu
Evet zaten o arada duş falan alırsın tekrar kalkıyor 😉
Şu etkisi diyosunnnn
Aynen bir çok şey o anda etken oluyor
Ne güzel ya hayat size güzel valla
neden öyle dedin :)
Bir otele gidiyorsun kapını çalıyorlar istiyorsan davet ediyorsun zevkine bakıyorsun ne kadar istersen ne istersen o oluyor. Haksız miyim
Siz daha şanslısınız bir otele gitmenize gerek yok. istediğiniz erkeği alıpp yatağa götürebilirsiniz.
Öyle bisey yok. Istediğin istemiyorsa şansın bile yok
Bisey sorcam özel olmazsa her şehir dışına gittiğinizde yapar misin
yani eğer yakınlarda yaptıysam yapmam ama haftada bir defa mutlaka yaparım
Evli mısınız ya da sevgili falan bir birliktelik mi özel olacak biraz ama merak ettim
Evet çok özel bilgiler bunlar hak verirsen genelde paylaşmak istemem.
Haklisin özür dilerim kusura bakma
yok est.. özürlük bir şey yok sohbet ediyoruz :)
Biraz merakliyimda 😊
fake instan varsa ekle stediğini sor can35cihan
Burdan olmaz mi
İş için başka şehire giden ve otelde kalan her kadın da sevişmek için birini buluyor bu mantıkla. Yok yok beynin kullanma klavuzu da eklenmeliydi insanın koltuk altına :D :D
tahmin yürütmek sadece kuşku yaratır güven veriyorsa yapmıcağına inanıyorsan yapmaz çapkın bir tipse yapar
Urfa'da escort çok muşşş...
Başka yerlerde yokmuy muşş
Penisi mezara götürsün diye vermemiş allah. Kullan kulum diye vermiş. Kullanıcaktır elbette.
Kişi kendinden bilir demekki sana söyleyen öyle bir kişi bence senin sevgilin ise ona güven güvenin yok ise de hiç durma ayrıl
Şüphelenmek için sebep mi var? Yoksa sırf parası var diye yapacağını mı düşünüyorsunuz?
bunun otelde kalmayla alakası yok kişinin karakteri ile ayaklı olan bir şey
Bunu yapmak aldatmak sayılmamalı sadece cinsel tatmin, kuru kuru mastürbasyon yerine
Yapar yanj
Evet
Offf ya
Hele hele sizin aranızda cinsellik yoksa ve onun isteği varsa netin neti
Sevgilisi değilim. Temmuzda tanıştık yani konuşmaya başladık. Flortoz gibiydik yani.
Bana eve geldiği gün eve geldim işten geldim yatış pozisyonundayım dedi sonra biraz konuştuk sonra boyun lac senin diye sormuştu. Bende söyledim iyi sevindim dedi. neden yazdım. K isa değilsin ve bana yakınsın sevindim yazdı.
Bir buçuk ay kadar oldu
Yani evet fırsatı geri çevirmez
Otelde rahatca bulabilir mi yani
Yav o askerler için geçerli bizi 😅😅🤠
Eskorta kadar düştü mü
Blmemmm
3 saat sürer mi peku
Yanı sevişme öpüşme birleşme falan 5 dk mi sadece
Neden dogru olmasin. Gayet mantikli.
evet yaşar
Rahatca bulut mu. Bide 3 saat sürer mi
Bulur 1 satte bitirir
8 buçukta yazdım 10 buçukta cevap vetdi
Uyumustur dinlenmistir
Benimle bir ay önce konusurken yine urfaya gitmişti. Burası harbi sıcak dedi bende tadını çıkar dicem ama bilemedim yazıp emoji attım iş için geldim pek tat yok otel odasında içiyorum deyip foto attı yüzünün yarısında bira şişesi yatakta duvara yaşlanmış halde fotosunu çekip atmıştı
Sonra eve geldi bisey paylaşmıştım napıyorsun dedi. Oturuyorum dedim sen yazdım. Yeni geldim yatış pozisyonundayım dedi biraz konuştuk sonra da boyun kaç dedi bende söyledim iyi sevindim dedi neden yazdım bana yakınsın ve kısa değilsin ve bana yakınsın dedi
bak sen ee sonra ne oldu
Bisey olması yani cinsel manada.
Daha sonra ilk başlarda tunceli nasıl bi yer diye sordum konuşurken keşke dün söyleseydin videoya alırdım dedi ilk tanıştığımız zamanlardı. Gecem haftada tunceliye gidip video attı 5 saniyelik. Gelince atayım dedim yazdı. Sonra o gün bi kaç yere gitti ve gittiği her yerin videosunu atti
allah allah bak yaaa ee sonra
Alay etmeyin lutfen
Kesin
Bulmak kolay oluyor mu
Tek knslm
Anlamadim
Özel kn.. l. mm
Yine yazdığımızı anlamadım desem
Kişilik meselesi
Evet yaşar isterse
Yanı rahatca bulabilir mi
rahatca bulunmaz araması gerek
Nasıl oluyor peki nasıl yapılıyor yani. Hem bulması hemde yapmasi
yapmasını burdan anlatamam
Nerden anlatabilirsiniz
İstek durumu önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?