Sevgilimi aldatmaya teşebbüs ettim çok pişmanım ne yapmalıyım?

4 yıllık uzaktan ilişkim var

Son 1.5 aydır soğuğuz, aramız kötü

Son 1.5 yıldır da cinsel hayat ben yapmak için kavga çıkartmıyorsam yok. Seni arzuluyorum, özlüyorum desem umrunda değil. İki gel cilve falan desem yapmaz. Sade ben çok laf edersem yapar. Cinsellik konusunda eskiden çok iyiydi ama 1.5 senedir noldu bilmiyorum ama hiç yok neredeyse.

Neyse geçenlerde birisi bana yazdı

2 3 gün konuştuk, son gün cinsellik konusu geçti. 2 3 günde her gün buluşma teklifi etti her gün reddettim

Son gece kabul ettim ama bi kaç dakika sonra dedim ben ne yapıyorum. Direk gece istemediğimi söyledim, konuşmak dahi istemiyorum dedim. Sonraki gün yazdı konuşalım, bi şey olmaz, abartma vs gibisinden ama istemediğimi dedim ve engelledim

Hatta o gece benim canım istiyordu, Kız arkadaşıma dedim görüntülü bi şeyler yapalım mı. Dediğime beni pişman etti. Azar işittim böyle bi şey istiyorum diye. Kız arkadaşımla yapmak için her defasında savaş veriyorum resmen😅

Sonra bu kızla konuşurken konu cinselliğe gelince kendi cinsel sorunlarını anlatırken, bi an kendim cinsel sorunlarımı bahsetmeye başladım. Teklif edince kabul ettiğime inanamadım ve bi kaç dakika sonra dedim istemiyorum

Bu tarz şeylere çok ama çok önem veririm. Kız arkadaşımı sürekli görmeye giderim, özlerim, hediyeler alırım. Aldattım olarak görmüyorum, aldatmaya teşebbüs var doğru. Kız arkadaşım ne kadar cinsellik konusunda çok eksi durumda olsa da yaptığım hiç hoş değil ve çok itici biliyorum

1 haftadır vicdanım çok kötü. Bu sene söz, seneye düğün var inşallah. Bi daha asla bu tarz oyunlara gelemem😅

Vicdanım kötü, sizce abartıyor muyum? Yoksa kendi iç sesime sus diyip hatamdan ders çıkarttım. Sonuçta çoğu insan olsa şimdiye çoktan aldatmıştı, kızın yanına gitmişti ve ya bugüne kadar yapmıştı. 1.5 yıldır cinselliğe aç köpek oldum libidosu olmadığı için😅

Sevgilimi aldatmaya teşebbüs ettim çok pişmanım ne yapmalıyım?
Cevapla