Eski erkek arkadaşıma duyduğum özlemin altında yatan şey tutku mu aşk mı?

2 senelik ilişkimiz vardı, ben sevgi şefkat tutku cinsellik herşeyi veriyordum. Çok mutluyduk, bağlandığım için onun duygusal cimriliğine göz yumdum. oda vazgeçemedi benden, bende ondan. Yatakta aşırı uyum vardı, sertlik olsun, fanteziler olsun, hatta en uzun ilişkisi benimleydi eminim. Benimle birliktelik yaşarken onda ki o mutluluğa şahit oluyordum, fantazisel dünyam çok iyi ve aşırı tutkulu olduğum için herşeyin en güzelini yaşattım ona, akrep kadınıyım bu arada. Fakat sürekli flörtöz dü göz banyosu yapıyordu, fazla gelmiş olucam ki birkaç kez bunu yapınca ayrıldık karşılıklı konuşarak, aşırı kırdı telefondan yazdığı şeyler ile beni.3 hafta olacak ayrılalı ama enerjisi üstümden gitmiyor. Sürekli yatakta yaşadıklarımız beynimi kemiriyor. Sorsanız o sende ne etki bıraktı, inanın romantiklik yoktu onda, çiçek hediye alma, saç okşama huyu yoktu, yatakta aşırı uyumluyduk. Yatakta çoğu şeyi ben sunuyordum. Onunla evlilik hayali kuruyordum, iyi bir çift olurduk diyordum ama hüsran oldu. Bu histen nasıl kurtulucam. Sanki onun gibi hissettiren biri tekrar çıkmazsa korkusu var. Bu korku beni onda takılı bıraktı hayaline. Bu korku beni mahvediyor, çekici güzel, aşırı alımlı bir kadınım. Ama yinede bu korku yerleşti içime. Bir erkeğe ilgi duyamıyorum, bakmak istemiyorum. Onu çok özlüyorum, ama yatak dışında birşeyi çekici gelmiyor neden bu kadar bağımlı oldum, beni yansıttığı için mi acaba?

Eski erkek arkadaşıma duyduğum özlemin altında yatan şey tutku mu aşk mı?
Cevapla