Arkadaşlar 1 buçuk yıllık ilişkim var ilişkiye girmek dışında tüm yakınlaşmalar oldu normal mi sizce?

Arkadaşlar 1 buçuk yıllık ilişkim var ilişkiye girmek dışında tüm yakınlaşmalar oldu normal mi sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Bana yaparken bakiresin daha fazla ileriye gitmeyelim dedi sebebi ne
Güncellemeler
+1 yıl
...
Arkadaşlar 1 buçuk yıllık ilişkim var ilişkiye girmek dışında tüm yakınlaşmalar oldu normal mi sizce?
Cevapla