Evlenmeden yaşamak istemiyorum bunu, niye zorlarına gidiyor?

Yeni yeni konuşmaya başladık gerçekten beğendiğim biriydi. Tamam, hepimizin istekleri var hepimizin doğasında var bu cinsellik. Fakat karşındaki istemiyor diye aşağılayamazsın. Kim görsün polis olacak..

Evlenmeden yaşamak istemiyorum bunu, niye zorlarına gidiyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Daha bi iki saat olmuştu konusali bu arada. Yorumda cinsel yönden Kim senin yüz vermediği için tercihime saldıranlar olmuş. Dilerim size sizin gibisi gelir, her yerde veren.
Evlenmeden yaşamak istemiyorum bunu, niye zorlarına gidiyor?
Cevapla