Uyum varsa, karşılıklı doyum varsa, aynı kişiyle yapılan düzenli seks daha iyidir. Farklı partnerlerle seks yapmak, bir bağlanma sorununa işaret eder. Zaman zaman partner değiştirenleri veya aynı zaman diliminde birden fazla cinsel partneri olanları yargılamıyorum, yanlış anlamayın. Ancak, araştırmalar da aynı kişiyle düzenli olarak seks yapmanın insan psikolojisi için daha iyi olduğunu gösteriyor.
Düzenli olarak yapılan her şey sağlıklıdır.. Yeme içme, uyuma, spor, seks... Ama bunu bi görev olarak düşünüp rutine döndürmemek sıkıcı olmamasını sağlamak gerekir..
Düzenli seks giderek heycanını yitirir ama degişiklikler heycan uyandırır farklı ten faeklı kişi ama buda kendini kötü gissetmene sebeb olabilir sen sec bebiş