Sevgilim üstümde kıyafetim varken daha çok tahrik oluyor bu garip değil mi?

Yani onu çamaşırla karşılamamdansa, pantolonla vs karşılamam daha azdırıcı. Böyle olan var mı

Sevgilim üstümde kıyafetim varken daha çok tahrik oluyor bu garip değil mi?
Cevapla