
Seks yaparken ipler kimde olduğunda hazzı zirvede yaşıyorsunuz?

Seks yaparken ipler kimde olduğunda hazzı zirvede yaşıyorsunuz?
İpler benim elimde olur ve bundan kimse pişman olmaz, partnerim ipleri eline alacak kadar iyise ki bu biraz zor, işte ozaman sahneyi ona bırakırım 😃
Cevap
6Cevap
Ben her zaman ipleri elime alırım partnerimi ezmekten zevk alıyorum
Bende olacaka tabikş yatakda evirip cevirip her pozizyona sokmalıyım partnerimi içinden cıkarmadan oda 😇😇
Iki tarafta yer yer baskin olmalı
Bu arada ben gerçek iplerden bahsediyordum. Yani bağlama fantezisiyle ilgili.
Ama soruyu sorarken böyle iki anlamı olacağını düşünmemiştim.
Oyle mi ahahahah yanlis anlamisim pardon
Bağlama fantezisi hakkında ne düşünüyorsun?
Fantezilere açığız ya, ama cevabım bunda da iki taraf
anladım :) sana yazdım da görmedin sanırım :)
Yok gördüm de cevao vermedim o an
şimdi yazar mısın peki? :)
Soru ayni degil miydi
Cevao ds bu işte
tamam nasıl istersen :)
İpler hem benim hem de karşındakinin elinde olmalı yeri geldiğinde diye düşünüyorum
Erkek baskın olmalı.
Bir süredir seni görüyorum da yazamadım hiç. Kutun hep kapalı. :)
Acaba sen bana yazar mısın?
herkesin baskın olduğu olacağı noktalar vardır
Erkekte olmalı mutlaka.
Peki hangi iplerden bahsediyorsun? :)
Hakimiyet mi yoksa gerçek ip mi? Ben soruyu sorarken böyle iki anlamı olacağını düşünmemiştim de :)
Erkekte
Peki hangi iplerden bahsediyorsun?
Hakimiyet mi yoksa gerçek ip mi? Ben soruyu sorarken böyle iki anlamı olacağını düşünmemiştim de :)
Karşı tarafın
Peki hangi iplerden bahsediyorsun?
Hakimiyet mi yoksa gerçek ip mi? Ben soruyu sorarken böyle iki anlamı olacağını düşünmemiştim de
Hanımı altıma alıp çığlık attirinca
Onunla olduktan sonra ipin ucu kaçsada olur
İpler her zaman erkekte olmalı
Hakimiyet erkekte olmalı evet katılıyorum sonuna kadar :)
Peki kelepçeler kimde olmalı?
O da erkekte en azından bana göre
bir de sertlik ve büyük penis seviyorsan adeta beni arıyorsun diye düşünmeye başlayacağım :)
Emin ol etraf sen gibi ( ki öyle olduğunu zannetmiyorum) dolu
istersen kanıtlarım yani benim öyle yalan dolanla işim olmaz. sanaldaki birine neden yalan söyleyeyim ki?
Erkekler genel olarak sanal gerçek farketmeksizin kendilerini büyük ihtişamli ve en iyisi olduklarını ileri sürmeyi seviyorlar da ondan
İstisnasın ya da degilsin o kadarını bilemem ama genelleme yapacak olursak dedigim doğru
Sen de haklısın ama genelleme bunlar. Herkes aynı değildir.
İstersen biraz konuşalım bana hak verirsin.
Gerek yok
Ayrıca benim genellemem ise KS deki kızların hep senin gibi "sert severim, büyük isterim, erkek dayansın ben hiç doymam" vs diyerek hayal dünyalarını anlatmaları.
Yani belki de gerçekten hayatta cinsellik yaşamış olanlar %10'u kadar azdır. Nedense cinsel yaşamda gizli pembelilerin hepsi sabah akşam seks yapıyor.
İstersen bende sana kanitlayabilirim gerçekte böyle seyler yaşadığımı amma velakin ayni xamanda dediğinde haklisin bir kismi sadece hayal dünyasını anlatiyor sadece sıfır deneyim sifir bilgi atmasyon bir şekilde su daha iyidir boyle daha guzel vs seklinde
ben sana onlardan birisin demek istemedim yanlış anlama lütfen.
sadece kısas gibi değil de kızlar için olan düşüncemi paylaşmak istedim. Ki sen de bana hak verdin :)
merak ettim de hangi konuda kendimi övdüğümü düşünüyorsun acaba?
Bir kac tip erkek var zaten siki küçük olup ay ben cok iyi * kızlar dayanamaz diyen büyüklüğüyle övünen ve büyük olmanin her şey olduğunu iddia eden sen de biraz büyüklüğüyle ovunen tiptensin ama bunun her sey olmadığını kavrayamamissin cogu kiz ay siki buyukmus okey guzel demez ortalama ve ustu olmasi ayni zamanda yaptıkları onemli ki bundan kastim guzel * degil sadece baska seyler de önemlidir neyse konuyu saptirmadan büyüklüğüyle ovunmek manasız ve ego tatmini gibi geliyor bana her yerde bi büyüklüğünü kanitlama çabası sanki kendini inandiramamiasin da baskasini inandirman gerekiyormus gibi
Düşüncelerine saygım sonsuz. Ben kendime kanıtlayamıyor değilim aksine benimsediğim ve çok hoşuma gittiği için belirtmeyi seviyorum. Ayrıca kızların da beğenmesi hoşuma gidiyor. Ego tatmini değil çünkü zaten biliyorum gerçeği.
Ben zaten sana genel erkek tiplemeleri uzerinden sadece söylediğin yek bir cümleye gore yorum yaptim
Ama yani sevdiğim her şeyi söyledin ne deseydim ki?
Seni yargılamiyorum sorun yok
ama gerçekten seni merak ettim :) biraz konuşabilir miyiz?
Neden merak ettin ki
düşünce tarzın dobralığın vs hoşuma gitti
Anladım ama merak etmeye devam etsen daha iyi
peki nasıl istersen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?