Cinsellik yaşadığım erkeğe aşık olduğumu söyledim, sizce pişman mı oldu?

Öyle şeyler yazdım ki şok geçirdi engeller derken mesaj yazdı. Dedi ki bana platoniksin unut beni beni hissim yok benden olmaz ben yokum askere gidicem aç müziği dinle kafana göre takıl falan dedi. Umursama beni numaramı sil diyor. Biz bişey yaşamadık diyip salağa yatıyor.
Cinsellik yaşadığım erkeğe aşık olduğumu söyledim, sizce pişman mı oldu?
Cevapla