Aramız iyi ama neden boyle dedi erkekleri anlamak zor?

6 yillik evli iki çocuğumuz var cok keyifli bi hayatimiz olduğunu düşünüyorum seks hayatimiz renkli keyifli vakit geciriyoruz birbirimize kur yapmaya halaa bayılıyoruz falan sevdiğini dusunuyordum taki arkadaslarimizin yanında evlilik sohbeti acilip çocuklar olmasa hersey farkli olurdu cocuk bağlıyor vs gibi konustu bende madem cocuk icin gel bosanalim eger sevgi yoksa ne manası var dedim zorum gitti cok sizce neden boyle zaten bekarliga hevesi vsr her fırsatta bekarligin guzlleiginden vs bahsediyor niye boyle bu adam ya🤷

Aramız iyi ama neden boyle dedi erkekleri anlamak zor?
Cevapla