Nişanlım kafayı yedi başka bir açıklaması olamaz, lütfen akıl verin?

Nişanlım penisim olmadığı için benimle dalga geçiyor, beni küçümsüyor. Ya kıyamam ben aşkıma, sen istesen de kimseyi beceremezsin. Pardon senin yoktu değil mi falan diyor sürekli. Ayrılmayı düşünüyorum. Eskiden böyle değildi.

Nişanlım kafayı yedi başka bir açıklaması olamaz, lütfen akıl verin?
Cevapla