Niçin "sana kıyamam dedi"? Açıklamayı okurmusunuz?

Görüştüğüm biri var fakat hep cinsellik üzerine. Aramızda mesafe var ve buluşmaya karar verdik, fakat tarih vesaire belli değil. Bana benimle bulultuğumda bana kıyamayacağını söyledi. "Ben sana bir şey yapamam"dedi, yüz ifadesi değişti. Sana sarılsam koklasam bile yeter dedi.

Ben ona karşı birşeyler hissetsemde o bana dün bu şekilde söyleyene kadar benden hoşlandığını düşünmezdim. Hoşlanıyor mu sizce? Erkekler cinsellik için delirirler fakat onun bunları söylemesi ve yüzünde ki o (hüzünlü düşünceli) bakış beni düşündürdü.

Beni sevdiği için mi demiştir yoksa sizce başka bir sebebi olabilir mi?

(Her gün de ayarıp yazmaz ama 3 gün 5 günde bir konuşuruz.)

Şimdiden cevaplarınız için Teşekkür ederim 🙏🏻✨
Niçin "sana kıyamam dedi"? Açıklamayı okurmusunuz?
Cevapla