Birlikte olduğum her kişi en fazla 15 dakika içinde boşalıyor, bende mi problem var?

burada görüyorum 1 posta 1 saat sürüyor diyenleri ben bu zamana kadar 4 5 kişiyle birlikte oldum 1 dakika icinde boşalanda oldu en fazla 15 dakika içinde boşalan oldu hatta bir sevgilim vardı ilk ilişkiye girdiğimizde 40 45 dakika sürdü sonra defalarca ilişkiye girdik ama hep 10 15 dakika sürdü gerçekten kadının içine girdikten kaç dk sonra boşalıyorsunuz ya da bende mi bir problem var neden bana hep böyle denk geliyor önemsemiyorum tek postayla yetinmedikten sonra erkende bosalabilirler ama bende mi sorun var
Birlikte olduğum her kişi en fazla 15 dakika içinde boşalıyor, bende mi problem var?
Cevapla