Sevgilimle küsmüştük konuşmuyorduk yüz yüze konuşmak istedi konuştuk sonra öptü beni öpüştük eve bıraktı beni mesaj dahi atmadı ben attım ertesi günü günaydın diye ben yazdım.
Hep ben yapıyorum ve bıktım ne olduğumuz belli değil barışmak istemiyor sadece sevişmek istiyor sevgililik istemiyor bence.
Hiç adım atmıyor tek derdi cinsellik sadece sevişmek istemiyorum ben sevgilik istiyorum of of neden erkekler sevene böyle yapıyor ya illa kötü mü davranalım?
Hep ben yapıyorum ve bıktım ne olduğumuz belli değil barışmak istemiyor sadece sevişmek istiyor sevgililik istemiyor bence.
Hiç adım atmıyor tek derdi cinsellik sadece sevişmek istemiyorum ben sevgilik istiyorum of of neden erkekler sevene böyle yapıyor ya illa kötü mü davranalım?
Güncellemeler
+1 yıl
İntikam aldı benden.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer