Sevgilim buluşup sevişince iyi buluşmayınca soğuk, ne yapmalıyım?

Sevgilimle küsmüştük konuşmuyorduk yüz yüze konuşmak istedi konuştuk sonra öptü beni öpüştük eve bıraktı beni mesaj dahi atmadı ben attım ertesi günü günaydın diye ben yazdım.
Hep ben yapıyorum ve bıktım ne olduğumuz belli değil barışmak istemiyor sadece sevişmek istiyor sevgililik istemiyor bence.
Hiç adım atmıyor tek derdi cinsellik sadece sevişmek istemiyorum ben sevgilik istiyorum of of neden erkekler sevene böyle yapıyor ya illa kötü mü davranalım?
Güncellemeler
+1 yıl
İntikam aldı benden.
Sevgilim buluşup sevişince iyi buluşmayınca soğuk, ne yapmalıyım?
Cevapla