Kızlar kriterinize uymayan erkeklere neden kısa diyorsunuz?

Hiç kimse, kimseyi sevmek zorunda değil ama insan yerine koymak zorunda. Kızlar; yakışıklı, kaslı, geniş omuzlu, büyük penisli, esmer veya kumral, en az 1.85 boyunda erkek istiyor ki isteyebilirler yani insanların kriterlerine laf edemeyiz ama onlar kriterlerine uymayanların ağzına 💩 yapıyorlar. En basitinden kızlar en az 1.85'lik erkek istiyor; 1.80'den aşağısını erkek yerine hatta insan yerine koymuyor. Neden böylesiniz? Mesela 1.75 boyundaki erkek kısa değildir; boyu bir erkeğe göre normaldir ama kısa diyorsunuz ki diyemezsiniz. Fakat "benim kriterime göre kısa" derseniz o zaman herhangi bir sorun olmaz. Sevin demiyorum ama en azından kötü olmayın.

Kızlar kriterinize uymayan erkeklere neden kısa diyorsunuz?
Cevapla