Eşim subay, Suriye'den geldi. SekS esnasında "göreceksin Türk'ün gücünü" diyor. Nasıl tepki vermeliyim?

İlk zamanlar ciddiye almazdım fakat gitgide can sıkmaya başladı bu durum. sağlıklı düşünemez oldum

yaptıkları anormal sadece ilişkide böyle. gündelik hayatımız gayet normal. bir süre idare etmeli miyim? henüz konuşmadım onla.

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar eve birazdan gelicek.. kapıyı açtığım anda
"Bir kar yağar ince ince
komandonun hali nice.
vur vur dağcı komandom "

diyerek kucağına atlamayı düşünüyorum.. İnşallah ters tepmez. Dua edin
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar 30 ağustosta yüzbaşı olacak..
ödül olarak o gün ne yapmalıyım? Ne giymeliyim?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Eşim subay, Suriye'den geldi. SekS esnasında "göreceksin Türk'ün gücünü" diyor. Nasıl tepki vermeliyim?
Cevapla