"Bir kar yağar ince ince
komandonun hali nice.
vur vur dağcı komandom "
diyerek kucağına atlamayı düşünüyorum.. İnşallah ters tepmez. Dua edin
ödül olarak o gün ne yapmalıyım? Ne giymeliyim?
İlk zamanlar ciddiye almazdım fakat gitgide can sıkmaya başladı bu durum. sağlıklı düşünemez oldum
yaptıkları anormal sadece ilişkide böyle. gündelik hayatımız gayet normal. bir süre idare etmeli miyim? henüz konuşmadım onla.
Benim eşim de asker. Çok normal o an ki psikolojiyi biz bilemiyoruz. Belli ki baya etkisinde kalmış. Biraz idare etmeye çalış. Sen başka şeyler söyle kafası ona odaklanmasin. Asker eşi olmak çok zor gerçekten her kadının yapacağı iş değil. Zaten Yilda bilmem kaç kez görüyorsun. Gönlü kırılmasın boş ver bozuntuya verme
Evet çok haklısın. Onu üzmek istemiyorum ama terörist muamelesi görüyorum
Allah seni yaaa 😂😂 bu yaştan sonra bir terörist oldun
Niye kız yaşımda ne var
Mesela yani
Daha gencim 😃
Maşallah maşallah 😏
Nazar değmesinnnnnn
Eşin asker ve çok zor şartlar altında dağda bilmem kaç ay boyunca çalışıyor. O yüzden psikolojik olarak ister istemez sarılmıştır. Bir süre idare etmelisin.
Evet öyle haklısın. Beni çok nadir görüyor.
Bir süre sonra düzelir zaten üstüne gitme
İnşaallah
Güncelleme çok iyi aksndbjddo
ahaha allahseni kız
Trol soru ama komik
Anladığım kadarıyla savaş, kocanızın psikolojisini bozmuş; ama bir süre sonra düzelebilir. Eğer aynı şekilde devam ederse bir psikoloğa danışmanızı öneririm. 😂
Sevgilim psikolog normalde zaten. Yeteri kadar kendini bozmamaya çalıştı çok çok zor şartlar altında hiç izni yok hep dağda. 5 ayda bir rapor alırsa geliyor
Cevap
82Cevap
Türkün gücünü iliklerimde hissetmek istiyorum diye karşılık vermeyi denediniz mi? Böylesi belki de daha da güzel sonuçlar doğuracaktır.
Hayatım artık benim yanımdasın görevde değilsin kendine gel de kxjxjxj
Ahahaha yaaa sinirlerim bozuk valla
Ne istekli dikiyordur kolay gelsin sahada dayanma gücü versin, girdin suriyeye baş aslanım baş içinde patlat diye tezahürat yap şakası bir yana kutsal görev yapıyorlar, hrt tür kazadan beladan esirgesin, sizin içinde kolay değil izne gelince rehabilitasyon işi size düşüyor, Allah yardımcınız olsun
Ya ahahha vallahi ağlanacak halime gülüyorum
Degerli arkadaşım hayat negatif bakış açısıyla bakarsan zor geçer pozitif açıdan bakarsan daha yaşanılır olarak geçer bu yönünle seni tebrik ediyorum. Olumlu ve pozitif baktığın için, belki bunu farklı elestirilerle senin moralini bozanlar olabilir onlara hiç üzülme, eşin urada hepimizin güvenliği için calisiyor sende bundan olumsuz etkileniyorsun, bu sorunlar için üzerimize düşen görev olduğu zaman özelden arayabilirsin bir menfaat gözetmeksizin yardımcıda oluruz. Özelden sorabilirsin. iyi günler dilerim
Bende türküm diyip ısır şeyini:) görsün kadının gücünü
😂😂😂
Türkün Türke propagandası diye bir hikaye vardıya eskiden :D
Türkün gücünü Türke mi gösteriyorsun dersen olay kendiliğincen çözülecek sanki :D
Denicem 😃
Psikolojisi bozulmuştur ve o kadar erkek içinde sonuçta seks açlığı yaşıyordur
Merhaba kardesim ne yazikki bosanmalarin çoğu askeri personelde oluyor
Esinle konuş askeriyenin piskolojisini sana yansitmasin
Bunu bile bile evlendim zaten
seninki biraz kafayi yemek uzere oda orada yasadigi piskolejik baskidan kaynakli o ortamda siz kalin ve sonra ayni soruyu kendinize sorun mutlaka bulacaksiniz
Çok güzel özlemiş seni. Görevde aklına sen geldiğinde ah şimdi burada olsaydı diye Çok ah çekmiş. Hep patlatmış. 😀
Öyleydi zatn
😂😂 aklı hala orada kalmıs. Erkekler hep güç ispatlama peşinde. Ahh siz erkekler...
Canım Sivil Hayata Hoş Geldin Dersin Biraz Sakin Ol Ve Bana Seks Gücünü Göster Dersin Lütfen Başka bir şey Yapma👍😉
Sende karşılık olarak ne mutlu Türküm diyene diyebilirsin
Her başarılı erkeğin arkasında vatansever bir kadın var boşuna dememişler. Adam eve geldikçe rütbe yükseltiyor. Birkaç postada general olur. Çalışmalara tam gez devam
Ya ahaha
Adamı gaza getirip savaş cikarttirma
Çok güldüm affet 😅
Ama karşına alıp konuşmayı denesen seks sonrasında belkide o farketmiyordur bile söylediğinin.
Suriye'de kafasına bir şey düşmüş olabilir kendini nerede kaybedeceğini biliyor ya da deli taklidi yapıyor
Apla sonuçta adam bi savaştan gelmiş tabiri caizse ve onun etkisi üzerinde senin normal karşılaman lazım hatta destek ol sende
Malın teki bence eşin bizde subay oldukta böyle saçmalıklar yapmadık
Dalgasına mı dedi bilmiyorum ama moralımı bozmaya başladı isteksizleşiyorum
Yani bende olsam soğurdum
Asteğmen miydin
Evet
Vur vur vur vur vur vur aslanım vur vur aslanım Vur diyeceksin
Abi bari sen yapma
Adam güç gösteriyor Ne var yani vursun boş ver kardeşim
Iskalamasında vursun yani yapacak bir şey yok
😢😢
Mermi bitene kadar ateş eder mermi bitince Nasıl olsa namluyu kılıfına sokacak
Çatakta, batakta , yatakta, havada ve karada her yerde..
Aha ha düşmanını yapar gibi dedikleri bu olsa gerek
offf kokuşmuş troller sizi şöyle saçma sorular sormayın
Sana mı sorucaz? Profilini de gizlemiş görmedik kezban
E sende gizlisin bizde seni görmedik kezban?
Çık göstereyim
Soru sahibi çıkamaz canım
bahane bunlar istesen çıkarsın
Çıkılmıyor diyorum aptal mısın? Öyle bir durum yok bu uygulama da
M#l mısın? ben çıkıyorum sag ust kosede gizlenme diye secenek var
Çünkü sen görüş atansın. Soru sahibi çıkamaz ama sen çıkabilirsin inanmıyorsan bunu soru olarak sor millete.
nickini yaz ozaman bulurum ben seni
Burdan yazmam
niye başkalarının da sana türkün gücünü göstermek istemesinden mi korkuyorsun 😄
Evet çok güzelim ondan
Güzel kendini teşhir eder gizlemez tatlım 🙂
Kişi kendinden bilir işi :)
Burada gizleniyorum sadece İnstagram ve sokakta iddalıyım 🙂
Açan her yerde açar alışmış kudurmuştan beterdir
Sen onu söyleyip kucağa atlarsan saba kadar türkün gücünü gösterir sana 😄
göstersin erkeğiiimm
Silah arkadaşını mi s. ksin adam sen arapça konusiyor gibi yap bak nasıl parçalıyor her deliğini 😁😁😍
Ciddi misin aman dikkat et altında bayılıp kalma 😅
Savaşma s*s. eviş de sende🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ben diyorum sevgilime
Yunan zziker gibi zziik askim de cocuk iyice gaza gelsin
Hayır sende ona gaz ver. Göster gücünü Türk aslan parçası canavarın falan gibi
buda eşittir sert seks anlamına gelio sanırım demi
Yani anlayışla karşılarsan iyi olacak galiba. Ama madem bu kadar rahatsız etti al karşına konuş.
İki günlüğüne gitti yine gelsin konuşucam akşam resmen terörist muamelesi bu
Yani eğer ki farklı şeyler de varsa o ayrı. Çünkü terörist muamelesi diyorsun
Çok normal
Operasyon sürekli aklında kalıyor
Yanında şehit olanlar gazı olanlar
Çatışma anları
Askerlik psikolojisi bir kavram var asker eşisen idare et kardeşim
Evet bana bahsediyor bugun devrem şehit oldu gibisinden psikolojisini korumaya çalışıyor sessiz kaldım yeterince ama terörist yerine koymak nedir
Sabret kardeşim
O kendini böyle motive ediyor
Halen dağları özlüyor
Yeniden çatışmak intikam almak
İstiyor
Duygu geçişleri yaşıyor
Bu kelime de artık diline pelesenk olmuş
Askerde motivasyon amaçlı kullanılır bu kelime
Gayet kullanması normal
Kendini motive ediyor
Hadi ya :(
Bizide böyle motive ediyorlardı
Bazen halen kullanıyorum bazen günlük hayatımda bu kelimeyi
Sende mi askersin
Hayır askerliği Siirt'te yaptım orada ki çoğu rütbeli bu kelimeyi kullanıyor du
Allah Allah
Dalga geçme askerlik zor iş
Psikolojik olarak seni zorluyor size kolay geliyor
Dalga mı geçiyorum?
Ne yapıyor sun ya
Surii mağduri de sende. Esat bom bom suri suri de
Sal adamı ve dese ne olur demese ne olur ne kaybedersin ayak uydur
Deki gir topraklarıma işgal et heryerimi, bak o zaman susar 😂
Ya ahahah 😂
Sonra deki al beni topraklarına kat, sömür beni 😂
Denicem 😂
Bende askerim bunları diliyle konuş 😂
Rütben nedir
Deniz astsubay
Her limanda var mı birileri
Ulan şunu ilk söyleni bi bulursam onun o limanda fenere oturtcam 😂 bu laf yüzünden çık kız kaçırdım suçum günahım yokken
Eşin neci
Hava savunma
Havacı yani
Evet
Güzel batıya tayin olursunuz
1. Bölgedeyiz şu an 6 aylık evliyiz 2 ay gördüm toplam hep gitti suriyeye
Hımm bi en az üç yılı var
Ben marmaristeyim
İyiymiş yerin
Konuşmak istersen açabilirim profili mi
Benim üniformamı göndereyim beyaz
Napcaz onu
O gece sen beyaz uniformagiy oda mavileri öyle sevişin
Tatlım merhaba
Qpxnaxlqoxjwkxkwxşapfıekxwkdkwxlwjfkwoxqkd ya cok komik bence
Gevezelik yapma
Gevezelik olan ne? Gülmem mi... bi kere senin bunu bu kadar ciddiye alman garip
Sana mı sorucam yaşadığımı benden iyi mi bileceksin. Hepiniz işsiz güçsüzsünüz buraya gelmiş sallıyorsunuz
Ay sanane istediğime güler istediğime ciddi yaklasirim bos yapma
Ahahah sus zavallı kız
Gelmis Se*KS sırasında kocanla olan muhabbetini yaziyosun. Sence zavallı olan ben miyim. d?
Bu gayet normal madem rahatsız oldun defolup gidebilirsin. Sonuçta soru sorma platformu burası. Sen ise dalga geçmeye gelmişsin ezikliktir bu
Kendin diyorsun zaten asko İstedigini soruyorsun İstedigim seyi yaziyorum Rahatsiz olucaksan sorma
Ruhuna işlemiş varoşluk
İnsanın istemsizce gülesi geliyor. Takılma Gül geç. 😂😂😂
benm erkek arkadaşımda subay iyi güldüm inşallah yaşamam bu durumu evlenince
Allah yardımcın olsun çok zor. Çok yıprandım
her konuda mı yoksa bu konuda mı
Her konuda
@Aes-Sadai karacıysa evet
Evet çok fazla 4 aya bir gidiyor gitmemesi gereken bölgedeyiz bide
Zorlanır. şarkta eş görüntülemiyor bazı yerlere.
Sözleşmeliler bir de sallantıda mesleği
Ona rahatsız olduğunu söyle. Bu konuyu konuş ne diyecek. Onu dinle önce
Anlatsam anlayışla karşılar eminim ama çekiniyorum normal hayatta böyle değil asla
Oradaki kadınlarla yatmış türkün gücünü görecek kelimesi oradan
Orada kadın yok.
Kadın olan yere gitmiştir bulmuştur bir yerde
Senin kuyruk acın var belli oldu. Dağ başında kadın ne arasın kafanı kullan
Sen anlamazsın bacım biz bu yollardan çok geçtik iyi geceler
Tabi tüm tsk elinden geçmişse senden iyi bilemem
Sen eşinden eminsen sorun yok elimden tsk geçmedi yani isteyen olduda ben vermedim
Vermemişsen yatarlar tabi 😃 ben eminim güvensizliğim yok
Fake algısını tamamen farklı bir boyuta taşıyan paylaşım.
Bence tepkisiz kal 🤣
adam kurduruksa öylede yapar 😅
Yuh Suriyeli kadınlara karşı ilgisimi var yoksa istersen bir ağzını yokla
Ooo atliyacaksin he
Savaşa mı giriyor böyle demesi özlediği için inşallah umdugun gibi olur böyle diyen mutlu edemezse karşı tarafı seks esnasında sonra bir daha subayı beklemezsin
Seni suriyeli bir kadın mı sanıyor yoksa.. çok suriyeliyle olmuş galiba
Bence bir sure idare et LFMWODMWODMEK COK KOMIK UZGUNUM GULDUM
Bende sana güldüm
Resmen komedi trolun de trollu 😅😅😅
😂😂😂 en iyi trooll soru
troll falan ama bu ne biçim soru haykırdım 😁🤣
ula kım yorum atıyosa sıber suclara sıkayette bulunacam cıkın hesabımdan
Ne yorumu?
Ben yapmisim ama ben değilim
Yıllar sonra niye geldin
Olm yeni calmislar hesabimi
Anladım
Öyle
Hahahahah ciddi misin ya kfbsjxhd
Ciddiyim. Sen şu Eylül'de evlenecek olan kızmıydın?
Karıştırdım o zaman
Baya kin dolmuş herhalde
Kin ne alaka
Bilmiyorum terörist muamelesi görüyorum resmen
Deneyeceğim konuşmayı
Senfe komando marşıyla gaza getir 😃
Ölürüm Türkiyem açıyorum 😂
Bak o da güzel olur 😃
Subay koca seni ne yapsın troll
Derken? Herkes senin gibi boş ve çirkin değil zavallı 😂
Kesin öyledir subay adam anca seninle rüyanda evlenir beyaz atıyla gelir evlenir ama rüyanda troll fake soru bu bide inanmışlar
Kahroluyorsun seninle beraber olmadıkları için :) içten içe hasetleniyorsun. Çünkü bir işe yaramaz boş beleş çirkin bir kadınsın neye yararsın ki...
Ne alaka ben böyle troll soru sormuyorum ki kimin kimin kahrolduğu belli
Amacım ne olabilir böyle bir soruyu neden sorayım? Görüş istesem bir yerlerimi açarım sen gibi girerim şekilden şekile. Derdim var yardım istiyorum demek ki. Ulaşamayacağın bir statü demek. Çekemiyorsun , kin dolusunne böyleleriyle beraber olanlara. O kadar komiksin ki Yerin dibindesin
Hayal alemindesin çünkü hayalindeki şeyi buraya gerçekmiş gibi soran sensin troll olduğuna eminim bu soruyu ekşi sözlükte biri sormuş kopyalamış yapışırmışsın
Bilemem oraları. çık gizliden atıcam fotomuzu ağlamayı kesersin böylelikle
Böyle bir şeyi kim hayal eder ayrıca ya komiksin
Sende MADEM TURKSUN GÖSTER URKSUN DE 🤣😂😁
Goster Turkun gucunu de
instagram dan helal olsun demek için geldim 😍😍 ne yaptın yüzbaşımıza 30 ağustosta
Hanfendii eskimiş soru sanırım
Nerede paylaşılmış herkes Instagram'dan geliyo
sayfayı unuttum ya ama baya like almıştı google yazıp geldim direkt
soru troll mü gerçek mi
Güncellemeler troll sadece
Baskası da gelmiş sayfadan görüp bi ben göremedim
Eşim değil bu arada sevgilim geri kalanlar doğru 😂
ahahaha gösteriyor muydu türk ün gücünü psikolojisi bozulmuş orada sanırım
30 Ağustos olayı troll o zaman asıl onu merak etmiştim ya :D
Yok yahu bozuk değil zaten psikolog evet gösteriyo 🙃
30 ağustosta geldi patlama oldu da yazmadım daha
Görüşler daha komik 😂😂😂😂
psikolog subay mı askeriyede :) rahattır baya. askerler değişik kafada oluyo barut kokusundan mıdır nedir kadın olsam asker eşi olmak istemem
ahahahha ne patlama oldu merak ettim :D sizin hayal dünyanız baya geniş gibi hiç canınız sıkışmaz evlnince
subaylık hayalimdi asteğmen olarak yaptım hep kalmak istedim olmadı
Hayır normal subaydı asıl mesleği psikologluktu bırakmıstı
niye bıraktı
Üsteğmen olacaktı işte o da. Valla ben asker olmasından memnundum göreve sık gidiyordu ağlayarak valizini hazırlıyodum 😂hatta bu soruya beraber güldük 😂 burdan tanıştık biliyo kullandığımı
Pandemide açmış ofisini ondan işletememiş asker olunca beni tanıdı işte daha ne 😂şimdi de bıraktı askeriyenin tek kazandırdığı şeysin der bana.
ahaha burdan mı :) ilginçmiş ya evlilik ne zaman
yazıyorum ama sıçmasın ağzımıza komutanımız
uff çok iyi iltifat
Yok bişey olmaz arada kontrol yapıyo 😌
Burdan tanıstık ama ertesi gün buluştuk askeriyenin karsısında oturuyorum o da orada görevliymiş
:) o zaman normal arkadaş olarak eklememe bir şey der mi ki? muhabbetin baya sardı söz yenge derim hep :d
Yok yok kalsın şimdi başımıza bela almayalım arada yazarsın burdan 😂 sen bu soru için mi hesap açtın yoksa varmıydı hesabın
film senaryosu gibi tanışma inşallah her şey güzel olur
var var da genelde gizli takılıyorm ya :d bence bişey demez izin alsak olmaz mı
bu konuşma bile bence kötü bişey olmadığnın kanıtı :) demez demez bişey sen ikna edersin
yenge evlilik ne zaman
peki kızma burdan yazsak bişey olmaz dimi
fake bi Instagram versem ve ordan yazışsak? bu mesajı yok etsen
Neden
kızacaksa diye yani sohbet etmek istemiştim dertleşme anlamında
samimi gördüm başka sebebi yok mesleğin neydi
Yok teşekkürler
burdan dertleşsem olmaz mı :)
askerler aşırı çapkın diyorlar doğru mu
instagram ünlü olmuş soru ordan geldim :D sende ona türk kadınının gücünü gösterseydin
Yok artık 😂😂
valla :D komtanımıza selam
Hangi sayfa merak ettim 😃 aleykümselam
hatırlamıyorum görünce google yazdım direkt arattım link bulursam atayım :D yatak odanız fenomen oldu kanka
Bulursan çok sevinirim aradım göremedim 😂 ay rezil olduk ya ahahha
ahhaha yok gizlisiniz bişeycikler olmazz askerler çapkın olur diyorlar seninki sana bilenmiş ne güzel işte 😂
Evet ilk zamanlar o da çapkındı da adam oldu 😂
tüm askerlerin karıya kıza doyup asıl sahibesine kavuşması dileğiyle olmuyo anam
Bence yaş da önemli 😂
kaç yaşında olcak 🤣
30 yaşına kadar erkekler m@l oluyor 😂 kız arkadaşlarım çok pişman ilişkime özeniyorlar artık olgun istiyolar
olgun da her şeyi yaşamış olur ay kıskanırım ben
Aslında yaşamış olması daha iyi çünkü doymuş oluyor ve benden öncesi, ben de yaşadım ondan sorun etmedim ve diğerlerinden daha iyi olduğumu biliyorum yoksa kıskancım ben de 😂
2 kere terk edildim ben kıskançlığımdan dolayı ama bu devirde güvenemem valla kimseye
Ben de kıskancım fazlasıyla son zamanlarda güvenmeye başlamıştım o da tamamen teslim olmadan güvendim
ben güvenebilsem teslim olcam da yok
1.5 yıl uğraştı ben güveneyim diye normalde aşırı kontrolcüydüm sonra saldım biraz yine kıskancım ama eskisi kadar değil
ben salamıyorum ya yaşı büyüğe cinsel anlamda yetmem diye korkuyorum
Neden yetmeyesin ki? Sen yerine baskası olsa o da aynı şeyi verecek 😂 burada fizik ve güzellik onemli
fizik ve güzellikten yana sorun yok çıtırım ben ama olgunların fantezi dünyası karnalık olur diyorlar çok yaşamış oldukları için ondan korkuyorum
Genelde olgun erkekler genç kızları sever , ben de çıtırım benimki olgun 😂 genç kızlar da artık olgun seviyor belli statüde oluyorlar, ne istediklerini biliyorlar.
ne istiyo seninki abartı şeyler yoksa iyi
Abartı şeylerden kastın ne ki?
işeme sıçma grup dayak her şey
Yok daha neler 😂 ne sanıyorsun ki onları abaza adamları kastetmiyorm
ortam farklı ya kız ortamında yaşanan şeyleri duydukça ben mi tuhafım diyorum 🤞
Yok yahu hiç öyle şeyler yaşamadım bazı sapıklar oluyo ama
yuh bile demiyorum oluyo çok var ve normalleştirdiler kızlar flört ediyo başkasıyla erkekler keyif alıyo erkeğin performansıyla kız kafede övünüyo fotoğraf bile gösteriyo ben izliyorum ağzım açık
Çok değişik kafalar ya ben böyle bir şey yaşamadım zaten anlarsın konuşunca nasıl biri olduğunu
bilmiyorum en uç ne yaşanabilir ne normal ne değil
En uç kendi aranızda geçen fantezileriniz olabilir birlikte sadece yatakta olan. Başkasını dahil etmek vs değil senaryo vs kurmak gibi olabilir
nasıl senaryo
Doktor hasta senaryosu gibi falan 😂
onlar yapılır sanırım 😂 başka şeyler istemesin
Senin dediğin gibi işemeli zıçmalı şeyler olmasın tabi 😂😂
ya onlar örnek verdim genelde şu flört meselesi yau
karşı taraf İsterse de uygunsa sana yaparsınız ya
siz yaptınız mı
Normal şeyleri evet
senaryoda böyle şeyler normal mi ya da sanalda ne bileyim başkasının dahil olduğu şeyler?
Başkasının dahil olması normal değil
evet ama çok yaygın sanırım yatakta konuşmalarla falan filan ya iğrenç erkekler
modum düştü erkekler kapatılsın
😂😂
Ne konusması anlamadm
neyse boş ver kız wp gruplarında saçma sapan şeyler dönüyo
Hiç bilmiyorum
boş ver
Okey
Göster gücünü erkeğim de gaza getir 😂😂😂
O esnada Ceddin deden marşını aç.
Ölürüm Türkiyem açıyoruz genelde
HAHAHAHAHAHAH Arapça konuş daha çok gaza gelsin
nasıl davrancam bilmiyorum
Ölürüm Türkiyem dinleyerek deneyin daha şehvetli olur
komikkk
Adam delirmiş surilerden
😅😅 özür dilerim güldüm
seriye mi aldı makineyi
Kafana göre takıl 😏😏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?