Yeni sevgiliyiz, ilişki için nasıl bir yol izlemeliyim?

Yeni sevgiliyiz 1 ay oldu daha. Kendisini 7 ay uzaktan izledim ilk görüşte aşık oldum sonunda sevgilim oldu. Onunla bir şeyler yaşamak istiyorum daha önce yaşamadım bunu ilk aşamada nasıl yapabilirim yani afedersiniz yollu gibi gözükmeden ona yanaşmak istiyorum yavaştan abartı olmadan tavsiye istiyorum ilk adım için. benim de ilk seferim olacağını düşünün lütfen. Şu ana kadar yaptığımız tek şey minik öpücükler bir de o beni eve motorla bırakırken biraz aşağılara yanaştım boynunu öptüm hafifçe o kadar. Salı günü onun evi var kalmaya gideceğim iş çıkışı beni alacak o gün olsun istiyorum ama nasıl yol yapmalıyım usturuplu şekilde

Yeni sevgiliyiz, ilişki için nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla