Toplum nezdinde böyle görünse de kişiden kişiye farklılık gösteren bir durum. Bu ihtiyaç her iki cinse de aynı yakınlıkta diye düşünüyorum. Siz ne dersiniz?

Toplum nezdinde böyle görünse de kişiden kişiye farklılık gösteren bir durum. Bu ihtiyaç her iki cinse de aynı yakınlıkta diye düşünüyorum. Siz ne dersiniz?

" İhtiyaç " kelimesinden zaman içerisinde nefret ettim ben, "ihtiyaçlarımı karşılaşmazsan başkasına giderim, şunu yaparım, bunu parayla yaparım" diyen ; sözüm meclisten dışarı ; beyni kafatasında olmayan ahlaksız hemcinslerim yüzünden...
Ama işin ötesinde insanın doğasında maalesef bazı duygu ve gereksinimler var.
Tüm bunları düşündüğümüzde evliliğin nimet olarak görülmesi gerektiğini düşünüyorum. Çünkü belli bir yaşa gelmiş ve evlenmemiş bireyler eğer ki sancılı yaşamlarını mutlu ve huzurlu bir helâl daireyle kıyaslasa, kesinlikle o gördüğü evliliğe imrenir. O zaman evliliğin nimet olduğunu anlar...
Bugünün en berbat sıkıntısı ise evlilik yaşının yükselmesi.
Nasıl yükselmesin?
Tahsil eden mesleğini alamıyor, önüne gelen herkesle rahat bir yaşam sürüyor ve temiz kalan dengini bulamıyor, evlilik yaş alt sınırı 18-20'lerden yükselmiş 28-35 bandına, nasıl mutlu olabilir insan bu saçma sapan gidişatta?
Allah hayırla helâl daire nasip etsin isteyen herkese, tek çözüm budur...
Cinsellik Aslında İlla Olacak Diye Zorunluluk Yok Evlenip Yaşamak daha mantıklı neden mi çünkü Afedersin Kızın içine Boşalınca Ne olacak 🤭😅 Hadi hamile kalma durumu olur Yok Geciktirici ertesi gün hapı falan hikaye mesele nereye boşalma gerçekleştiği Biliyorum Cinsellik kadar zevkli değil ama elle 31 de rahatlamak için en iyi çözüm
Cevap
4Cevap
Herkes ihtiyaç duyuyor bu kişiye göre değişir
Günah kardeşim böyle şeyler aa. İhtiyaç duyan taraf ateşli olan taraf klfghf
Ya ben buraya komikler sizi yazdığımı zannederken görüş yapmışım ya 🙄
Gitti görüş hakkım puuuu 😂
Yaratılış gereği evet. Dünyadaki tüm erkek canlılar aynıdır.
Doğrudur. Kadınlar ayda bir adet oluyor erkekler üç günde bir sperm atmalılar
Yaaa 😂😂😂
Komikler sizi 😂😂
bence evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?