Arkadaşlar ben bakir erkek bulamayacağım için bir şeyler yaşamak istiyorum mantıklı mı?

Yani şimdi her şeyi yaşamış biri gelecek ve ben tecrübesizken onun yaşamış olmasını kaldıramıyorum. Kendim de flört vs yüzeysel de olsa bir şeyler yaşasam daha rahat olur muyum? Cinsel isteğim de var zaten.

Güncellemeler
+1 yıl
Ben yaşarsam onunkini sorun etmem ama şu anda çok kafama takılıyor
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar psikolojik açıdan onunkini kaldırmamda daha rahat olur mu? Mesela ben her şeyin ilkini onla yaşarken o bilmem kaçıncıyı yaşıyor olursa bana koyar. En azından ben de bir şeyler yaşayım öyle ya da böyle nasıl olsa ben de yaşadım derim.
Arkadaşlar ben bakir erkek bulamayacağım için bir şeyler yaşamak istiyorum mantıklı mı?
Cevapla