Arzulu olduğunuzu açıkça belli eder misiniz yoksa ima mı edersiniz?

Arzulu olduğunuzu açıkça belli eder misiniz yoksa ima mı edersiniz?

Çok net belli ederim ben ya.. Ama tabi o kişiyle yalnizsak net olarak belli ederim. İkimiz dışında biri daha olan bir ortamdaysak; imâ ederim. Bakışlarımla, hal ve tavırlarımlâ anlamasını beklerim.
Yalnizsak da direkt net bir şekilde gösteririm onu istediğimi.
Yapmaazsa
Görsel güzelmiş 😅 hanigimiz ihtiyacı yok ki 😂
Alt dudağımı ısırıyorsam belli etmişim demektir 😏
Ben her ne kadar belli etmek istemesemde ses tonum başımı yakan en büyük etken bu konuda 🤦♀️
🤣
İçimden güldüm yaa. Turan çarpsın 🙈
Cevap
7Cevap
Hiç böyle oyunlara gerek yok direkt söylerim
İma da ettim açık açık söyledimde jdjdhdj adam ciddi almıyor
Açıkça söylerim
Değişir bu kime karşı olduğu.. Hayayımdaki insanla rahatça konuşabilmeliyim bunu.. Her şey herkese söylenmez..
Karikatür süpermiş. İma ederim ben sözlerimle veya hareketlerimle.
Ben açık açık söylerim. ya da bedenimin istekli olduğunu ima ederim. İki türlü de karşımdaki bilir
kapıda gri bir ordu var bizi aşağı çekiyorlar onlar hepimizin yöneticleri. zehir duvarlardan sızıyor gibi görünüyor. onların tozlu dünyalarından buraya
senin çağrını duyduğumu sanmıştım
meleklerin düşüşlerini izliyorum
Bu nedir? 1984 romanından bir pasaj mı?
benziyor ama değil :)
Bulmaca çözmeya uğraşmıyorum
Bu konuda aşırı arsızım.
Belli ederım 😏
İma da etmem belli de etmem
Ima ederim karsi tarafa mesaj gelirse problem yok
İkisini de yaparım ben
öyle kadınhiç görmedim
Ederim
açıkça belli ederm
Kişiye göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?