Evlenirsek mutlu olur muyuz? Cinsellik anlamında.
Yoksa yol yakınken döneyim mi?
Evlenirsek mutlu olur muyuz? Cinsellik anlamında.
Yoksa yol yakınken döneyim mi?
Kendin gibi biriyle evlendiğini düşünsene
kudurmuş ama imkansızlıklar sebebiyle kızlarla olamamış bir erkek. Deneyim kazanamamış. İnsan olmayı öğrenememiş. Beynini hiç kullanmamış
Böyle bir erkeği ister miydin
bence senin düşünmen gereken şey tam olarak bu.
Bu adam seni nasıl istiyor. Şükretmen lazım yani
Bana neden hakaret ediyorsunuz? İnsan olan siz misiniz? Cinsel ihtiyacı gidermek mi insanlık? Onu hayvanlar da yapıyor. Asıl mesele irade kullanabilmek. Bakın o sadece insanlarda var ama anlamanızı beklemiyorum.
İradeni kullanabilmen için bol bol dayak yedin herhalde
ya da yıllarca beynini falan yıkadılar
Yaşına bakınca sana cevap verdiğim için kendimden özür diledim...
Yani cevabın evet
okk
Hiç bir sorun teşkil etmez her şey yolunda ise ayrılmak saçmalıktan başka bir şey olmaz taktığın konuya bak şaşkınmısın sen kardeşim ortamı bozma bak hem bir birinizin ilki olursunuz yarın bir gün
Sen bana göre temizsin deyip bıraktı zaten.. İlk son bişey kalmadı
Pardon yanlış okumuşum kardeş o sana göre bir insan değil sırf amacı çinsellikmiş ondan uzak dur zaten birmiş gitmiş
Cevap
20Cevap
Yataktaki uyumunuz istekleriniz, beklentileriniz, zevklerinize göre belirlenir. Deneyime göre değil. İki çok deneyimli kişi yatakta birbirini mutlu edemeyebilir bu bahsettiğim uyum yoksa. Ve açık fikirli olmak lazım, ben bunu istiyorum onu yapmam diye başlarsan işe karşındakini mutlu edemezsin.
Mutlu da olamazsın
Ben ikinci el erkek almam ortalik mali gibi ne o öyle
24 yaşındayken sallamak kolay
Hic almam daha iyi
Sen benim yaşıma gel de alma.. Herkesin kendi hayatının ortasında başkasının hayatını irdelemesi kolaydır.
Ablacim sen evlenmek istiyorsundur benim icin okadar da önemli degildir sana bir sey diyen yok kendi fikrimi söylüyorum
Duygusal zeka ve empati... Tamam ablacım sensin
Senin icin belkide olabilir ileri zamanda sürekli aklına daha öncesinde yasadigi seyler aklina gelebilir ve karşındaki kiside cok fazla ıliskiye girdiyse sende onun yanında ilk zamanlarda cok acemi kalabilirsin
Herşeyi asirisiyla fazla fazla yaşamış olan hergun biriyle birlikte olan birini istemem be
Açık söylemek gerekirse olmaz. Akılina eskileri gelebilir ister istemez geçmiştekilerle karşılaştırırsın kendinini. İkinci el erkek alma bence de
Mutlumusunuz? Ona bak. O zaman mağaradan çıkmayalım
Ustası olmuş malum, e haliyle bedenen gerekeni yapacaktır ama bilinçaltı bu duruma karşı sorun çıkarır mı işte o bilinmez
Sen çok mutlu olursun
O da temiz kız aldı diye mutlu olur
Eğer yaşadıklarını öğretmeyi seviyor sen de öğrenmeyi seviyorsan çok güzel ilişki aslında:)
Tecrübeli o ama sen değilsin sorun çıkabilir.
Kesin olur çünkü erkek doymuş olduğundan arayışa girmez
tatmin olursun merak etme küçüğüm.
Sizden büyüğüm desem.
tatmin olursun teyzeciğim merak etme.
Okuduğunu anlamayan tüm mallları buraya mı toplamışlar. Soru o mu iyi oku dedeciğim
Evlenirsek mutlu olur muyuz? Cinsellik anlamında.'' diye soruyu soran sen değil misin? yani aslında merak ettiğin şey şu. adam her türlü cinselliği yaşamış. ben daha kutumu açtırmadım. tatmin olur muyum beni iyi pompalar mı diye soruyorsun. bence ne sorduğunu anlamayan m-alları üyelikten atsınlar. hele senin gibileri direkt atsınlar m-al oğlu m-al.
Asıl malll oğlo malll beni tatmin eder mi diye merak etsem onu sorardım. Bak bakayım senden başka aynı şekilde cevap veren var mı? Demek ki sorun senin çalışmayan beyninde. Üslubunda bile insanlık yok. Senin gibileri engelle engelle bitmiyorsunuz da
bu soruda tam olarak merak ettiğin bu. diğerleri ılık düşünmüşler sadece. gerçekleri söyleyenler maalesef sevilmezler.
Gerçek merak ettiğim ne biliyor musun? Her şeyi yaşamış bi adamı ben tatmin edebilir miyim
tamam işte sinirlenmene gerek yok. her şeyi çok yapmş olmak o konuda çok iyi olmak anlamına gelmiyor. yani 1 senelik bir şoför 30 senelik bir şoförden daha iyi araba kullanabilir. bu tamamen kişinin yeteneğine ve cinsel arzu seviyesine bağlı.
yani sen kendinde niye bu kadar panik yaratıyorsun anlamadım. bir şeyi denememek o şeyi bilmemek anlamına gelmiyor. eminim sende çeşitli kaynaklardan, çevrenden duyduklarınla aklını mantığını kullanarak bir bilgi birikimine sahipsindir bu konuda. heyecana veya kötü düşüncelere gerek yok bence.
Doğru o da öyle diyordu. Aman neyse sen benden temizsin diye çekti kendini zaten
Eee bırakmış gitmiş hala neyin sorgusu bu
Sen hiç cinsel ilişki yaşadın mı peki?
Hahahhh benim ilişkinin kısa özet
olur tabiki erkek zaten tecrübeli olmalı
Büyük ihtimalle pişman olursun ama sana kalmış
kendı kendıne bıle yasamadın mı
Ne alaka? Cok var oyle ve mutlular
İçim rahat eder mi
Bilmiyorum. Şu anda pek önemsemiyorum ama zamanla sorun çıkar mı bilmiyorum
Sorun olur bence
Dön anacim dön
Olmaz bence
Evet olabilir
Çok zor
Neden olmasın olur
olur tabiiiki
sana bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?