Bir tek Benim mı Libidom ölüyor evlenince napicaz l aaaa

Bir tek Benim mı Libidom ölüyor evlenince napicaz l aaaa

Tek bir sefer aşık olmuştum libidom da yükselmişti aslında herşeyim ona karşı yüksekti artık aşık olamıyorum zaten aşk bir sefer yaşanır tekrar aşık oldum diyenler aldanıyordur
Kesinlikle katılmıyorum aşk kafada bitiyor
Şairlerin abartmasana gelmemek gerek
Basit ve sadece duygu
Aşk kalpte yaşıyor beyin devreye girdiği zaman bitiyor
Cevap
0Cevap
Aşık olduğum kişiye karşı iyice yükseliyor zaten aşık olunca yükseliyor onun dışında hissetmiyorum peki beni tetikleyen şey aşk
Sana bol bol lazım O zaman
Aşık değilim Birdaha aşk düşünmüyorum
Olursun ustam
Iyi birisine
Güzel olmazmi
Hayır birdaha yanlış yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?