İlk ilişkiyi tam yaşayamadık? Vajinismus olduğumu düşünüyorum?

Arkadaşlar 1 aylık evliyim daha tam ilişki yaşayamadık çok istekliyim ama canım çok yanıyor ilerleyemiyoruz. Doktora gideceğim çok geçmeden. Sorum şu bugün denedik ve eşim baya girdi dedi ama kanama vs hiçbir şey olmadı acıyı da baya hafiflettim alışıyor gibiyim. İlişkiden sonra İlk defa parmağımı iki boğum sokup kaslarımı hissettim içeride asla yapamıyordum kızlık zarını hissettim sanki sanırım geri de benim kızlık zarım sizce yenebilecek miyim bu korkumu? Artık acı çekmeden mutlu olmak ve eşimi de mutlu etmek istiyorum. Vajinusmus olduğunu düşünüyorum ama çokta ileri seviyede değil bence. Nasıl yeneceğim bu vajinusmus belasını bir gerilme acısı hissediyorum dayanılamayacak gibi.

İlk ilişkiyi tam yaşayamadık? Vajinismus olduğumu düşünüyorum?
Cevapla