Onunla cinsellik konuşmadım diye konuşmayı kesti, bu ne şimdi?

Neden böyle insanlar var? Sırf bu yüzden nasıl olur da insan iletişimini keser? Ben bugüne kadar ilişkiye girmedim kimseyle. Yaşamadım bir şey bunu biliyor olmasına rağmen bu tavır nedir?

Onunla cinsellik konuşmadım diye konuşmayı kesti, bu ne şimdi?
Cevapla