Abartılan cinsellik yüzünden kendimi kötü ve yetersiz hissediyorum? İnsanlar genel olarak agresif?

İnsanlarla normal konuşulmuyor bazıları da çok agresif diğerleri umursamaz genel olarak bunlar erkeklerle yaşadığım sorunlar

Kızlar da çok egolu ve kimseyi beğenmiyor ya da benim onların ayağına gitmemi bekliyorlar bir birey olamıyorum ben kimse saygı da göstermiyor herşeyi soruştura biliyorlar bazen kısaca mahremiyet yok gördüğüm kadarıyla insanlarda

Neden böyleler illa asosyal mi kalmalıyım ben

Bana göre arkadaş olunacak birkaç kişi bile yok

Abartılan cinsellik yüzünden kendimi kötü ve yetersiz hissediyorum? İnsanlar genel olarak agresif?
Cevapla