Yalnız kalmayayım, bir daha hiçbir ilişkim bu kadar uzun sürmez diye güvenmediğiniz biriyle devam etmek mantıklı mı?

Bakire de değilim ilk ve tek ilişkim ama güven problemim var, belki sadece ona karşı değil onu bıraksam başkasına da güvenmicem vs ama o da farkında güvenmediğimin. yani siz ne yapardınız? 40-50 yaşında kadınları hala chat sitelerinde barlarda orada burada birini bulmaya çalışırken görünce bekar olmamak daha mı iyi acaba diyorum

Yalnız kalmayayım, bir daha hiçbir ilişkim bu kadar uzun sürmez diye güvenmediğiniz biriyle devam etmek mantıklı mı?
Cevapla