Ben bazı erkeklerin sohbeti basitleştirdiğini düşünüyorum.(kadının cinsel kimliği üzerinden basit konuları konuşmaya daha hevesliler)
Bazılarıyla da sohbet keyifli gerçekten..
Ben bazı erkeklerin sohbeti basitleştirdiğini düşünüyorum.(kadının cinsel kimliği üzerinden basit konuları konuşmaya daha hevesliler)
Bazılarıyla da sohbet keyifli gerçekten..
Evet cidden sohbet edecek şey bulmakta zorlandığım oluyor. Böyle durumlarda boş konuşup karşımdakini bunaltmaktansa sohbeti bitirip 1-2 gün ara veriyorum. O zaman gerçekten daha etkili oluyor
Çogunlukla Bayanlarla konuşurken zorlanmıyorum. Baylarla konuşurken zorlandığım olabiliyor aksine. Çünkü bayanlar sınırları biliyor, nerde ne konuşulacagını da biliyorlar ve mesafe belirlemede daha iyiler.
Birçok bay ile konuşmak istemem. Bircoğu sınırı aşıyorlar. Birçogu nerede duracaklarına, ağızlarından çıkana dikkat etmiyor. Sadece konuşmak icin konuşuyor. Heryerde cinsellik konuşulmaz. Midemi bulandırıyorlar. Ya ciddiyet sahibi uzmanı ile ya da evlilikte yine o da belli bir sınırda konuşulacak seyler bunlar. Ama gelin de bunu bu birçoğuna anlatın...
Demek istediğim de buydu. Çoğu insan kendini hiç eğitip, gelistirmemiş ve ciddi ve özel konularda sınırları aşıyor. Sanki hayat=cinsellik bu gibi insanlar için. Bir çoguna "evlen" dediğinizde ise alacağınız cevap iğrenç bir cevap olabiliyor. İnsanların tamamını yola getirmek mümkün değil. Doğruyu anlatırsınız ya kabul ederler ya da etmezler. Neyse herkes öncelikle kendisinden sorumlu...
Konu bulmak uzmanlık alanım iş ki sohbete değecek hatun bulmak
Cevap
45Cevap
Zorlanmıyorum hatta bayanlarla konuşurken daha rahatım
Nedir sizde sohbeti kaliteli kılan kriterler?
Ben konuşmalarımda dikket ediyorum. Karşı taraf " aynen, tamam, hmm iyi" gibi cevaplar veriyorsa onlarla konuşmayı kesiyorum. Adam gibi konulmuyorlar zorlamak da istemiyorum ama durum bu
Bayanların bayan olduğuna emin olmadığım için konuşamıyorum 😂
Erkekler konu bulmakta zorlanmazlar kadınlar konu bulmakta zorlanmaz ama yeri geldiğinde soracağı için bekletirler
Zaman zaman oluyor. Cunku her kadin ile her konu konusulmuyor. Hatta bazen ayni konuda patinaj cektigim bile oluyor.
Ya aslında karşımızdaki istediğimiz gibi çıkmayınca bir şey söylemiyoruz.
ortak zevklerimiz varsa onun üzerinden güzel bi sohbet ilerleyebilir.
cinsellik sevenler yüzünden sohbet etmek isteyenler konuşacak kimse bulamıyoruz...
Konu bulma diye düşünüyorsan zaten o
İŞ olmaz karşılıklı olur bu
Şimdiye kadar hiç zorlanmadım. Ağzımız laf, elimiz iş yapar elhamdülillah 😎
valla evet kimi zaman oluyor ama açıyoruz bişeyler
Ben burçlar üzerinden giriyorum hoşuna gitmeyen kadın yok
Ekonomi, TR tarihi ve psikoloji konuları üzerinden rahatlıkla irtibat kurabiliyorum.
Bayanlarla sohbetim iyidir, severler benle sohbet etmeyi.
Kesinlikle zorlanmam saçmalarum ama saçmalarken bşke güzel konular çıkar
O kişiye göre değişir.
Ben kombinler hakkında konuşmayı seviyorum daha çok
Bazıları sürekli senden konu beklediği için zor olabiliyor.
Kadınlar herşeyi erkekten beklediği için, konuşacak konuyu erkek bulsun, muhabbeti erkek başlatsın, erkek yapsın erkek etsin. Bulamazsa erkek sıkıcı. hiçbir şey yapmayan kendilerinin nasıl sıkıcı olduklarının farkında değiller.
karşındakine de bağlı bu konu aslında sohbet etmek istemiyorsa ya da sıkıldıysa sallama cevaplar geliyor yoksa konu bulmak zor değil
Hayır yaratıcı Bir kişiliğim var yardımcı oluyor bana sağolsun
Kaflar uyuşursa muhabbet sarar ne konuşsan da olur yani
Açıkçası cinsellik dışında bir şey konuşasım gelmiyor baştan karşı olan tiple hiç uzatmıyorum
Her zaman erkek mi katkıcı olmalı
Konu bazen istemsizce gider böyle olunca daha bi güzel oluyor
Zorlanmıyorum
cinsel konularda işi cezbedici yanı heyecan ben ondan dolayı konuşmak hoşuma gidiyor :)
Yo zorlanmiyorum
Asla zorlamıyorum çok doğal takılıyoruz
Pek sohbet etmiyorum bayanlarla
Karşılıklı oluyor ise her konu güzeldir
aslında sohbete kadınlar yön verir
Bayanla sohbetten kolay ne var..
Bazıları beyinleriyle haraket etmiyor maalesef
Kimle konuştuğuma bağlı bu tamamen
Kişiye göre değişiyor
sıcak sohbet çekilmez bu havada
kaç bayan sohbet istiyorki..
bayanı buldukta konu kaldı
Kizlar konuşmuyoki
"Benim amcam da Sapancalı."
Pek de zor değil ya
pek zorlanmıyorum
Zorlanmıyorum
Zorlanmam
İştr amaca göre değişiyor
Hayır zorlanmıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?