Yazan yaş doğru mu. Daha önce nişan konusu geçmemişti ben sevgilin zannediyordum bu tarz şeyleri senin sevmene rağmen o gereksiz bulunca nişan aklıma gelmedi
Nişanı atmaya eminsin karar verdin ama seni baskiliyor bir şekilde yani tanıdığı içinde zor olmuyor. Ya bu böyle olmaz ki neryee varmaya çalışıyor evlenip boşanmak daha mı iyi olacak sanki?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yok çünkü sevdiğim kişi kabul etmedi GEREKSİZMİŞ
O zaman bencil muhtemelen senide tatmin etmiyordur kendisi ile ilgileniurodur ya da süzme mal
Üzüldüm evet bihevesle merak etmiştim 🤧
Hangileri için evet
Mal olması mı yoksa becil olması mı seni tatmin etmemesi mi
Zaten reddetmiş ne önemi var 😒
Hala manitan değil mi
Evet dlkslwslnszlsn
Öyle bi sordun ki tokat gibi dşwsmspskm
Tokatı sen kendine atıyor gibisin ve hala hödük değer kıymet bilmezle😀
Biliyorum
Niye peki o kadar çok mu aşıksın seviyorsun
sanırım bilmiyorum karışık ama sevdiğim kesin
Nedir son durumlar
Evlenmekten soğudum
Gereksiz bulan kişi mi soğuttu seni bu düşünceden
Evet
Hala sevgilin değildir umarım bak bu sefer cidden tokat gibi soruyorum
Nişanlıyız ne sevgilisi D: nişanı atmayı düşünüyorum işte cesaretimi toplayınca...
Yazan yaş doğru mu. Daha önce nişan konusu geçmemişti ben sevgilin zannediyordum bu tarz şeyleri senin sevmene rağmen o gereksiz bulunca nişan aklıma gelmedi
Profilimde yazıyodu zaten ne ise doğru
Profilini incelemedim burada ki sohbet dışında. Neden soğuttu bu kadar ve neden cesaret edemiyorsun
Boş ver. Hatırlamak düşünmek istemediğim şeyler.
Kanka ozlden yazabilir misin iki muabbebet edelim
Yok. Gene demin yazdığıma geliyor konu istemiyorum
Nedir son gelişme kanka
Çabalıyorum nişanı atmaya ama aklıma giriyor iradem kırılıyor mal oldum antidepresana bile başladım...
Nişanı atmaya eminsin karar verdin ama seni baskiliyor bir şekilde yani tanıdığı içinde zor olmuyor. Ya bu böyle olmaz ki neryee varmaya çalışıyor evlenip boşanmak daha mı iyi olacak sanki?
Aloooo
sexpoly iyiymiş :D
Yeni çıktı galiba o diğerinden varda bundan da temin etmem gerek 😀
bunlara ayak uyduracak partner şart işte. yoksa kenarda durur boş boş.
Abartılı şeyler değil o yüzden ayak uydurmak istemeyen çıkmaz bu ikisine