Çok sinirliyim. 1 aydır sadece 2 kez sks yaptik. En fazla ayda 5 kez oluyo. Ne yapicam?

Evli değilim bu arada. Fbdy den bahsediyorum. Arada başkalarıyla mı oluyo bilmiyorum. Ama ben çok sinirleniyorum bu kadar az birlikteliğe. Zaten yetmiyo. Baska birine guvenmekte de zorlaniyorum. Güven sorunum olmasa baskasini bulucam bıktım ya. Ben mastürbasyon yapmam. O yokken kaliyorum böyle. O yüzden agresiflik çöküyo üstüme. Ağlicam sinirimden.

Çok sinirliyim. 1 aydır sadece 2 kez sks yaptik. En fazla ayda 5 kez oluyo. Ne yapicam?
Cevapla