FB bana seni seviyorum dedi ve aşık olduğunu söylüyor ne yapmalıyım?

Eşiylede arası iyi degilmiş bu aralar bende evliyim aşık oldugunu beni sevdigini söylüyor ne yapmalıyım sizce
FB bana seni seviyorum dedi ve aşık olduğunu söylüyor ne yapmalıyım?
Cevapla