Ben 29 yaşım bu yaşıma kadar hiç bir kadın ile bir şey yaşamadım neden derseniz tuttum kendimi belki kötü belki iyi bilmiyorum bazı şeyleri tüketmek istemedim gerek evleneceğim kişi olur vs düşündüm sadece Zaman dedim sorum..
şu karşınıza böyle bir erkek çıksa ve siz onun hiç bir kadınla hiç bir şey yaşamamasına ne düşünürsünüz sizinle artık arkadaş sevgili diyelim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Şahsen bende yaşamadım ve benim gibi yaşamayan biri ile olmayı tercih ederdim. En doğrusunu yapmışsın bozma kendini
Böyle biri ile arkadaş olsan misali söylese veya öğrensen ne düşünürsünüz
Ne kadar karakterli biri olduğunu düşünürüm
Peki siz neden yaşamadınız
Karakter olarak evet karakterli kişi biraz ancak aklıma takıldı sorayım dedim soru olarak
Ben kendimi evleneceğim adama saklamayı daha doğru buluyorum. Her şeyin bir zamanı var ve bunun zamanı da evlenince
Yaş kaç
20
Düşüncen güzel üniversite vs var mı
Mezunum ve yeniden hazırlanıyorum
Hayırlı olsun hangi bölüm
Ağız ve diş sağlığı okudum
Adına çok sevindim güzel bir bölüm
Benim hedefim farklı ama
Hedef nedir
Psikoloji okuyup akademisyen olmak
İnşallah olursunuz nerelisiniz
Sakaryaliyim ama doğuma büyüme İstanbul
Hiç sevgilin vs oldu mu
Oldu ama sanaldan
Realde kimseye güvenmedinmi
1 kişiyi sevdim onla da olmadı
Korkuyormusun yanlış insana düşmek den şahsen ben korkuyorum
Doğru insan sandığım kişi yanlış çıkınca tabi
Ben çok korkuyorum yanlış bir kadına düşmek den veya maskeli birine düşmek den
Nasip işte kişi kendisi secemiyor seveceği kişiyi maalesef
Kendini anlatırmısın
Neden ki
🤷 sordum öyle
Öğrenmeyi öğretmeyi seven biriyim sürekli de bir şeyler ile meşgul olmayı seven biriyim zaten
Bir erkek de en çok ne ararsın
Zeka karakter
Boy kilo vs gibi peki
Kiloya takilmam aşırı kilolu olmadığı sürece. Boy olarak 1.80 falan olmasını isterim ama bazen diğer faktörler boy olayını da görmezden gelinmesini sağlıyor
Sizin boy kilo kaç
Boy 161 kilo 74
Güzel bir şey bence tavriniz
Peki misali böyle biri ile arkadaş olsan ne düşünürsünüz
İyi şeyler düşünürüm benim fikrim
Bende biraz komik duruma düşerim diye düşündüm bu yaşa kadar beklemek biraz farklı olur diye düşündüm o yüzden sordum
Yooo bence çok güzel
Bu konuda realde kimseye soramam aklıma takıldı sorayım dedim senin için özel mi olurdu yani
Evet gayet özel ve nefsine sahip çıkan bi erkek
Peki onunla bir yaşamak seni özel kılarmıydı yani seni mutlu edermiydi bir erkeğin ilk dokunduğu kadın olmak veya senin İlk dokunduğun erkeğe olmak oldu da oldu nefsine sahip çıkan kişi seninle birden birşeyler oldu misali
Evet ama sonradan değişmeyecekse tabi
Yani sadece seninle olması kaydıyla mı sonradan değişmemesi başka kadına gitmemesi lazım yani
Yani ben varken başkası nedenki
Zaten başkası olmaz
Yani
Burdamısın
Evet
Özelini açarmısın yazayım
Günaydın uyumuşum
Çok hoşuma gider
Böyle biri ile arkadaş olsan misali ne düşünürsünüz