Erkek arkadaşımla kesinlikle aynı ortamda cinsellik yaşamadan duramıyoruz, bu normal mi?

Çok uzun süredir sevgiliyiz ve kendisi benim ilkim bakireliğimi onunla kaybettim ikimizde birbirimize karşı dayanamıyoruz çarşıda ormanda manzarada dağda tepede arabada evde aklınıza gelebilecek heryerde en az 3 posta seks yapıyoruz normal mi sizce bu
Erkek arkadaşımla kesinlikle aynı ortamda cinsellik yaşamadan duramıyoruz, bu normal mi?
Cevapla