Güncellemeler
+1 yıl
boşandım bir oğlum var dedi tek yaşıyorum annem var benimle dedi evet de yeter ki de şans ver tanışalım dedim ben o defterleri kapattım anlamıyor tamam ama bir çayı çok görme dedi çay içsek ne olacak Sanki aslında kötü birşeyini görmedim ama bence saplantılı çıkacak diye korkuyorum çünkü beni ikna etmek için her yolu deniyor yok diyorum anlamıyor olur diyor şans ver
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Kardeş senin başına da hiç normal olay gelmiyor valla hep bir macera, hep atraksiyon. 😅😂😂
Samimi gelmedi
Sen bilirsin ama sıkıntılı bence
Şans vereyim mi diye mi soruyorsun. Onca şeyden bu durumda ikileme düştüysen zaten vereceksin demektir
Aslında her şey normal gibi ama ani gelişmesi seni endişeye sevk etmiş
hayır ısrarla beni kaybetmek istemediğini söylüyor bide durumu iyi bana niye baksın ki
Seni masum ve safi buldu ise isteyebilir. İlla ki güzellik olarak bakma. Kötülüğü dibine kadar yaşayan insanlar masum ve kendi halindeki kişileri görür görmez anlar
Asla kanma oyununa aptal olma diğer kızlar gibi.
Sende bir şans ver işte
Bence şans ver
birdaha rahatsız edersen polise vercem de
sonu belli ama dikkatli ol :S
sapık mı diyorsunuz off ya gelip kapıda beklerse beni sapık gibi değildi ama ısrarcıydı
Narşist biri ve saplantılı.
Boş ver. Arsız insandan bir halt olmaz.
Ver oylede verecen boylede
Bunun adı saplanti