Dokunsam yanarsın diyecek kadar kendinizi ateşli buluyor musunuz?

Dokunsam yanarsın diyecek kadar kendinizi ateşli buluyor musunuz?

Öyle insanlar var ki yeryüzünde ateşini uzaklardan hissedebiliyor insan, bence bir kadınının dişil özelliğini, bir erkeğin de eril özelliğini kullanabilmesi kadar güzel bir şey yoktur... her isnan bunun dogru zamanda ve yerinde kullanmayı pek bilmiyor ama bazılarının kullanmasına bile gerek kalmıyor😀😀

Dokunsam yanarsın diyecek kadar kendinizi ateşli buluyor musunuz?
Cevapla