Cinsel Yaşam konusunda 426 cevap paylaştı. Sana Açıkça bir şey Söylemek İstiyorum Eğer Seviyorsan Oda Seni Seviyorsa Tut Onu Elinden Ve Asla Bırakma Belki Daha Önce Birisi İle Beraber Olmuş Olabilir Bunu Kafana Takma Diğer Yönden Sen Bilirsin Ağırına Gidiyorsa Ayrıl Derim O Zaman
09 Yorumla- +1 yıl
Bunu niye kotu olarak algiladin ki simdi evlilik disi cinselligi savunan sensin eger kisilerin rizasi varsa yasayabilirler sana gore aynilari kendi aile bireylerin icinde gecerli yani evli olmalari baska birileriyle yasamayacaklari anlamina gelmez zaten gunumuz iliskileri evlilikleri de ayni bu sekilde degil mi zaten sorun ne neden kotu olarak algiladin simdi
- +1 yıl
Yani sana gore baskasinin ailesinden biriyle evlenmeden bir seyler yasanabilir zaten o da baskasinin ailesinden bir birey is kendi ailene gelince niye kotu oluyor simdi senin gibi dusunen de bir gun ailenden birine yan gozle bakar hayirdir rahatsiz mi oldun kocum
- +1 yıl
Evet kocum degilsin dogrudan hayvansin cunku cinselligi hayvanlar gibi ozgurce yasamayi savunuyorsun yazik filan da degil ayrica hic bir sey yasamayan bir erkek icin ne kadar onemli oldugunu sen de biliyorsun hic bir erkegin bir sey yasamadigi muddetce bunu kaldirabilecegini dusunmuyorum erkegin yapisina ters he yasadiysa kendisi gibi biriyle zaten muhatap oluyor o yuzden sikinti yok aksi halde ben herseyi yasayayim ama evlenecegim kiz el ele bile tutusmamis olsun gibi aptalca bir zihniyet turuyor ee adam yasamamissa neden boyle bir kizi tercih etsin uckuruna sahip cikip bir sey yasamamissa dikkat ettiyse ozellikle en dogal hakkidir kendi gibisini istemesi sen ilk sevdigin kisiyle bunu yasasaydin boyle bir sey ogrensen ilk yazdigin gibi elinden mi tutardin hadi yuru git ordan yazik degil mi yazmis bir de adam yazik degil mi uzak durmus onca yil neden her iki acidan da bakmiyoruz olaya mantikli mi bu kimse zorlamamis kizi yasamasi icin kendi iradesiyle nasil yasamayi sectiyse digeri de ayni sekilde ozellikle uzak durmus bu devirde ve istemiyor neden ona saygi duyulmuyor peki bu adam genc olmadi mi zamaninda sehvet onda da yok muydu baskasinin karisina kizina kiz kardesine istese yan gozle bakamaz miydi tabiki de yapardi ama adam hayir demis hepsine bir de sizle her seyi yasayip bizle mi evlenecekti aptal herife bak ne yasadiysaniz ayni tiplerle muhatap olmak durumundasiniz herkes hak ettigiyle adaletine scayim senin
- +1 yıl
Isin senin gibi zaten akli uckurunda olan kizlarla ki bunlari da sizin gibi pislikler kadinlara bulastirip aliskanlik haline getirtiyor veya normal oldugunu empoze edip hic bir sey yasamayan kizlarla onlarla da yasayip daha sonra yolunuzu ayiriyorsunuz saf masum hislerinden yararlanip duygusalliklarini kullanarak kendi pis igrenc cikarlariniz dogrultusunda tabi isin onlarla benle ne isin olcak umarim ilerde ailenden birinden cikar bunlar da aklin basina gelir anlarsin demek istedigimi mikrop herif seni
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu soru icin bu Site yanlsi adres kardes, pembeler zaten istekli, bakirelik konusu acma, saldiriya ugrarsin, burada bakireligi savunacak kadin zor bulursun, erkeklerde savunmaz, cünkü burada onlarin pesindeler.
43 Yorumla
Soran+1 yıldoğru...
- +1 yıl
Hepsi potansiyel cinsel hastalik tasiyici virus haline gelmis mikrop haline gelmis hala da yasiyorlar ve istiyorlar iyrencc lan ee ne demisler seveni... ... severler
- +1 yıl
Dogru tespit.
Gizli Üye(30-35)+1 yılEğer sen bakirsen Bakire istemek de en doğal hakkın. Buradaki insanların yorumlarını sallama. Bu durumu ileride kaldıramayacağını düşünüyorsan şimdiden ayrıl
20 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSen bir şey yaşamadığın İçin düşüncen gayet normal kardeş sana net bir şey söylemek isterim sen onun ile yapamazsın. kafayı yersin bu düşünce ile ayrıl bence
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bence ayril. Ama benim için bi önemi yok evlilik öncesi ya da sonrasinin
16 Yorumla- +1 yıl
Yani esin evlendikten sonra cemi cumleyle iliskiye girebilir mi
- +1 yıl
Evlilik oncesi ve sonrasinin bir onemi yok yazmissin suanin da onemi yok o zaman boyle iliski mi olur lan adam hiv aids filan tasiyor belki ya da birine tecavuz etti veya diger kadinlari cinsel obje olarak gordu ve yasadi seni de belki oyle gorecek ne bileyim geneleve gitti eskortlarla beraber oldu tek gecelik yasadi fb takildi belki ensest seyler yasadi o da cinsellik sonucta ne bileyim zoofil belki pedofil belki lgbt belki nekrofil bunlarin hepsi ihtimal dahilinde bu kisiye evlenecek kadar guvenebilir misin mesela yoksa yataga atarim o adami isimi bitirince yoluma bakarim mi dersin yoksa benim kocacim sadece benle yasayabilir mi dersin miden kaldirir mi bunlari
- +1 yıl
Sacmalik degilmis o zaman inanc meselesiyse soylediklerin celisiyor kisiye gore degisir filan de bari bir de mesela bir erkekle evlenir misin cinsel iliski yasayarak para kazanan senden evlenmeden once bu sekilde yasamis duzgun bir evlilik isteniyorsa sabretmek zorunda olmali zaten yasananin evli kisilerin yaptigindan farki yok ilerde zaten yapilacak bir sey icin sabretmemek sacmalik asil her seyin yeri zamani var bu kafayla giderse evlendikten sonra esim bana sabretmek zorunda degil baskalariyla da cinsellik yasayabilire kadar gideriz
Gizli Üye(25-29)+1 yılSenden önce geçmiş geçmişte kalır seviyorsan boş ver buna takıyorsan zaten sevmiyorsundur
024 Yorumla
Soran+1 yılNe güzel dimi... Ben her şeyi yaşayayım, sonra karşımdaki beni sevene kadar saklayayım, karşindakinin sevgisinden emin olduktan sonra ona söyleyeyim... Tepki gösterip soğursa da zaten sevmemiş ki diyeyim
Soran+1 yılKendinizi kandırmayıb
Cevap sahibi+1 yılYobazsın
Cevap sahibi+1 yılSen bir insandan bunun icin ayriliyorsan hiç sevmemissin ki bu çünkü hayatınızı etkileyecek bir durum degil
Soran+1 yılTabii ki bundan dolayı ayrıılınmaz, niyet önemli. Yaşamış sonrasında samimi ve sadık tövbe ederek hayatını değiştirebilir ama benim geçmişim sen yoktun ne var bunda gibisinden diyorsa ayrılınır
Soran+1 yılYani olaya bakış açısı önemli
Soran+1 yılNormalleştirmemesi önemli
Cevap sahibi+1 yılGeçmişi sen yoktun seni ilgilendirmez belki o insanla evleneceğini düşündü bunu bilemeyiz
Cevap sahibi+1 yılBence bu konuyu unut dillendirme onu üzme
- +1 yıl
Sektir git lan gecmis onemsizmis o zaman o yokmusmus onume gelenle cinsellik yasayayim nasil olsa daha evli degilim sonucta hayatimda kimse yok kadinlar icin de ha bir kisiyle beraber olmus ha genelevde erkeklerle beraber olmus sayisiz kez nasil olsa gecmis ha bir kisi ha on kisi ha yuz kisi boyle mantik mi var sadakat evlendigin insana bagli olmak ve herseyini sadece onla yasamaktir bunun disindaki her sey sadakatsizlige dahildir belki evlenecegini dusunmusmus yasamasaymis o zaman biz uckurumuza sahip cikiyoruz kimseyi cinsel obje olarak gormuyoruz bosuna mi dikkat ediyorsak karsimiza da oyle biri cikmali sizin icin farketmeyelibilir bu ama yasamayan bir kisi icin ozellikle de bir erkek icin kabul edilebilir bir sey degil bu nitekim yasayanlar da onume gelenle yasayayim ama esim hic bir sey yasamamis olsun zihniyetindeler oldu canim baska nasil yasadiysan ona layiksindir gayet basit uzme ayril demis bi de seven sevmis zaten zamaninda defolsun gitsin kendi gibilere pc tiplerle her sey yasansin sonra efendi erkekle tanisip deger gorunce ve aksi tepki alinca beni gercekten sevmedin yok soyle boyle madem cok sevdi gidip onlardan biriyle evlenseydi durustlugu guzel bir sey ama adil degil kimse bosuna uzatmasin konuyu
- +1 yıl
Kaşar 🧀 mentalitesi cok igrenc
- +1 yıl
Hakikaten oyle buna takiyosan sevmiyomussunmus lan seven sevmis zaten zamaninda adam bir sey yasamamis yasasaydi eger laf etmeye hakki olmazdi bir de gecmis onemsizmis kasarliga kilif bu erkek kiz farketmez kim sevdiginin baskasina duygusal fiziksel bag kurduguna goz yumabilir ki lan hele ki kendi bu tur seylerden ozellikle uzak durduysa
Soran+1 yıl25 yaşındayım zorlanarak sabrediyorum, Allah düşürmesin.
Soran+1 yılYaptım, pişmanım Allah affeder inşallah demek var bir de ne var bunda gibisinden normal demek var... Buradakilerin çoğu ne var diyor... Uçmuşlar.
Soran+1 yılYaşamışlar ve kendi vicdanlarına su serpmek için modernizm ayağına kendilerini kandırıyorlar. İşe girmek için bile bir ton geçmiş, sicil bakıp da alıyorlar. İnsan, hayatını paylaşacağı yol arkadasının geçmişine hiç mi bakmayacak sanıyorsunuz
Cevap sahibi+1 yılAy sevginiz o kadar basit ki iki bacak arasindaki bir zara bağlı tamam kanka siz kimseyle yapmayin bakirliğinizi koruyurun kendinize de bakire birini bulup sevip sevmemek önemli degil bakire olsun da seversiniz zaten mutluluklar
Soran+1 yılBenim önemsediğim bunu NORMAL GÖRMESİ, tövbe edene bir şey diyemem. Namus hem bacaj arasında hem de kafadadır. Kendinizi kandırmayın
- +1 yıl
Bak zara indirgeyen sensin olayi ben bacak arasiyla ilgili bir sey soylemedim evlenmeden her turlu seye karsiyim zaten evlendikten sonra yasanacak fiziksel temas duygusal ihtiras sikintili konular ama yasayan da bacak arasi degil olay demesin sadece bacak arasindan ibaret degil demesin bari onu da kapsiyor yoksa bi onu yasamayip her seyi yapan var kaldi ki biz erkeklerde zar filan yok sevginiz batsin nedir zamaninda seven sevmis zaten biz de onu diyoruz sevsen bile dokunma iliskinin ciddiyeti bozuluyor psikolojik biyolojik sosyolojik olarak yipranmalar oluyor ve kadinda daha cok oluyor bunlar dunyanin neresine gidersen git durum boyle ister itiraz et ister etme adam yasamamis bilerek uzak durmus neden kabul etmek zorundaki illa durum tam tersi olsaydi adam bakir olmayip ille de bakire birini istiyorum dese bu sefer agzina scardiniz adamin ee burada da adam yasamamis sonuna kadar hakli her ikisine de itiraz ediyonuz sevginiz batsinmis evet batsin oyle sevgi dokunmadan sevilebiliyor yani adam ozellikle uzak durdugu halde ne kadar erkekle yatarsa o kadar iyi her sevdigiyle yatabilir ama ben her seye ragmen uzak duracagim diye mi dusunsun lan ne bicim mantik bu onun sehvet duygusu yok mu kendi gibi birini istemesi neden bu kadar batiyor
- +1 yıl
bu adil mi veya niye kabul etmek zorundaymis gibi davraniyonuz madem saygilisiniz buna da saygi duyun istese onunla cinsellik yasayabilirdi ama adam hala uzak durmayi tercih ediyor diger erkekler gibi degil daha ne olsun asil bazi seylere deger veren adamlar boyle kisiler yasanirsa ciddiyeti bozulacak cunku iliskinin bunun her ikisi de farkinda ama tabi ne desek bos aski sevgiyi bahane edip sirf cinsellik yasamak icin her turlu seyi denemesi gerekiyor demi oyle tipler seviliyor cunku ama ne hikmetse oyle erkekler de artik yanlarinda degil yasadilar herkes yoluna bakti madem cok seviyorlardir hmm neden acaba baskasinin cinsel obje olarak gordugu sirf cinsellik yasamak icin bin takla attigi kisiyi ben her seyden uzak durmus biri olarak neden esim yapayim mal miyim ben zuhrevi hastalik tasiyodur belki aids falan kapacam psikoloji bozuk olma ihtimali yuksek erkeklere guvenmeme ihtimali yuksek zaten bir kere bana olan sevgisinden emin olamam riske girmem hic akil kari degil gitsin kimle ne yasadiysa o tip insanlara elalemin pciyle fingirdesinler sonra kadinlara deger veren uzak duran cinsellik dusunmeyen yasamayan erkeklerle karsilasinca da sevginiz batsin batsin tabi sevgiyi aski saygiyi sadakati guveni muhafaza ettikleri kirletmedikleri tuketmedikleri icin demi yazik bir de kadin olacak senin de gururun batsin
Soran+1 yılEyvallah geko
- +1 yıl
Dogruyu ogrensinler madem sevgi daha onemli bacak arasini sevmeyenlerle birlikte olsunlar hala daha aksini savunuyor ya bir de kadin olacak aga sevenin agzina sicar agizlarina sicani seviyorlar sevince cinsellik yasamak zorunda degilsin biz nedense dokunmadan sevenlerin askinin daha uzun surdugune sahit olduk dokununca illa ilerde bitiyor yoksa mecnun leylaya kerem asliya cinsellik yasadiklari icin degil dokunmadiklari icin asklari masum temiz saf olup beklenmedik sekilde uzun omurlu oldu oncelikle sevginin cinsellik yasamak oldugunun hatta tam tersi cinsellikten uzak oldugunun farkina varmak lazim zamane iliskileri belli herkes hayvan gibi yasiyor ama kime sorsan guvenilecek saygi sevgi duyulacak sadik olacak kisi kalmamis ee o zaman kadin erkek iliskilerinin bu derece lanet hale gelmesi bazi seylerin degerinin yitirdigini kanitliyor yasama ilerde evlenince yasayacaksin zaten bu kadar basit neyi tartisiyoruz anlamiyorum yasadinsan bile hic olmazsa bundan sonra yasama yoksa erkekler hep cinsellik dusunuyor benimle sirf birlikte olmak icin beraber mi diye akillarinda yine soru isareti oluyor vakti zamaninda aile buyuklerimiz hic bir sey yasamadan evlenmis on numara evlilikler var
- +1 yıl
Oldu başka
- +1 yıl
Bunu takan sevmiyordur demis evet dogru takmayip cinsellik yasamak lazim o zaman seviyordur demi kafaya gel seven insan kimseyle temas etmis olmasina bakilmasina bile tahammul edemiyorken cinsellik yasadigina nasil tahammul etsin kendi yasamamisken oldu biz de herkesle yasayalim nasil olsa gececek gidecek adi gecmis olacak sonucta ilerde bir gun en son birine seni seviyorum diyecegim lan soylediklerimin haddi hesabi yok herkese seni seviyorum deyip cinsellik yasamisim bu tipe mi guvenecegim cok sevdin yasadinsa boş ver olur gider onlardan biriyle beraber olursun seversiniz birbirinizi nedense sevmek icin cinsellik olmazsa olmaz olmus kadin ve erkek cinsel objeler gitsin birseyler yasasin ama uzak olsun bizden sirf cinsellik yasamak icin aski sevgiyi bahane etmek ne ala memleket ya olaya gel sen
- +1 yıl
Yobaz olmamak cinsel organlarimizi birbirine temas ettirmek veya bir seyler yasamaksa ben yobaz olmayi tercih ediyorum benim de annem kiz kardesim var evlensin yasasinlar zor bisey degil uckuruna sahip cikamayan yobazdir hayvandan farki olmali insanin duygu dusuncelerimiz var onlari kirletmek akil kari degil hala da bunlarla cinsellik yasayip guya seviyorum diyen erkeklere hak veriyorlar yazik cok sevdiyse evlenirdi o zaman degil mi yasamayan erkek tabiki de buna onem verir malum erkektir yapar zihniyeti var hala buna ragmen ozellikle uzak durduysa mal mi bu adam herseyi yasamis olan kadinla hayatini birlestirsin kendinizi neden kabul ettirmeye calisiyorsunuz gidin kendiniz gibi senin tabirinle yobaz olmayan erkeklerle beraber olun ne halt yiyorsaniz yiyin kimse ayni sekilde dusunmek zorunda degil
Gizli Üye(18-24)+1 yılKızın geçmişini bir kenara bırakman daha doğru olur. Ama yok bu durum benim için baya önemli diyorsan da ayrılırsın.
04 Yorumla- +1 yıl
Anladim Şu an da baska biriyle yasayabilir yani ne de olsa ilerde adi gecmis olacak gitmis olacak
Cevap sahibi+1 yılHayır öyle de değil. Ben şimdi her haltı yiyip ilerde ne de olsa geçmişte kaldı diyip kapatamam olayı. Ama bir zamanlar sevdiği, güvendiği, evlilik hayalleri kurduğu adamla böyle bir şey yaşamış olması da normal geliyor bana. Bu yüzden yargılamamak gerekiyor.
- +1 yıl
Evlendikten sonra yasamasi en mantiklisi degil mi o zaman her sevdigiyle evlilik hayali kurduguyla yasanirsa evliligin ne mantigi kaliyor ha evlilik ha sevgililik ha baska bir sey ayrica evlilik disi yasandiginda ne hikmetse ilk yasanilan kisiyle evlenilmiyor belki birkac istisna vardir zaten ilerde evlenince yasanacak yani aceleye ne gerek var kaciyor mu mantigi ne tam olarak
- +1 yıl
simdi bakiyorsun en kucuk seyde bosanmaya yoneliyorlar sorsan sevip evlenmis olmalarina ragmen sonra neden mutsuz evlilikler var bosanmalar niye fazla aldatmalar neden artiyor iste bu yuzden sevgi adi altinda her seyin normallesmesi iki cinsin birbirinin gozunde degerini dusurdugu icin hemcinslerimizin zaten akli uckurunda dunden razilar bunlar da atese korukle gidiyor ama o hemcinslerimize kendi ailelerinden ozellikle bir kadina kendi rizasi dahilinde olsa bile cinsellik teklif edilse kiyameti koparirlar ama is kendine gelince bu serefsiz namussuz erkeklerin baskasinin annesine bacisina sarkmaktan geri durmazlar kendilerine hak gorurler evlen yap kardes bu kadar mi azittin bu sekilde giderse taciz tecavuze de yonelirsin aliskanlik haline getirip yasayamiyorsan aklin uckurundaysa napacaksin baska yazik ya aciyorum gunumuz iliskilerine insanlarina sevgi bacak arasindan ibaret degilmis ama sevgi adi altinda yasamaktan asla geri kalinmiyor nasil is simdi bu yazik cok yazik
Gizli Üye(25-29)+1 yılBelki pişman olup tövbe etmiştir?
35 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten samimi ve sadık tövbe etmiş ise Allah katında temizdir, buna kimse bir şey diyemez. O zaman muhtemelen bir ley diyemezdim. Ama bunda kilit kısım samimiyet, yürekten tövbe. Kaybetme korkusu ile pişmandım, sen yoktun dersen veya benim geçmişim sen yoktun gibisinden bu olayı yani zinayı normalleştiriyorsa Allah ile arasını düzeltmrmiş bunu normal karşılıyor demektir. Bu durumda ayrılırdım.
Soran+1 yılYani Allah ın açık bıraktığı kapıyı hiç kimse kapatamaz...
Soran+1 yılSoru zaten troll, amaç genel fikir ne yönde toplum analizi idi...
Soran+1 yılHer kız pişmanım diyecek zaten, başka ne diyecek? Aralarından çok azı gerçekten samimi ve sadık yürekten tövbe edip hayatını değiştirecek. İşte bu kişiler baş tacı, istisna.
- +1 yıl
Aynen dogru hic yasanmamasi en dogrusu bu konuda yasanmadigi icin tovbe etmeye gerek kalmamasi durumu en iyisi yani ama hic yanlis yapmamayla yanlis yapip pisman olma cok farkli adi ustunde yanlis yani zararin neresinden donulurse kardir sonucta he bir de bunu normallestirip yanlis oldugunu bilmeyecek gafil pislikler var psikolojik anatomik veya tibbi ve sosyolojik olarak ne kadar cok sey kaybettiklerinin farkinda degiller ama sorsan seven kalmadi guvenilecek kisi kalmadi sadik insan kalmadi sadece cinsellik dusunen insanlar turedi diye de sitem ederler bu ne yaman celiski
Gizli Üye(30-35)+1 yılAllah yaşatmasın şöyle bir tabloyu kafayı yerim net. Umarım bir önce ayrıl ve soğuyabilirsin o kişiden. Empati yapması bile çok kötü
11 Yorumla- +1 yıl
Sen de bakirsin demi cifte standart yok yani hic bir sey yasamadin
Troll soruysa niye bizi uğraştırıyorsun a. K
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 2,7b cevap paylaştı. Bazen boşa çıkabiliyor umutlar
01 Yorumla
Soran+1 yılAllah hayırlısıyla dengine göre versin
+1 yılGelecekte veya şimdi seni huzursuz ediyorsa ayrıl
10 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 727 cevap paylaştı. Yani ayrılacaksın
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 348 cevap paylaştı.
+1 yılNe kadar süre sonra öğrendin?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılayrıl bu senin kriterinse?
044 Yorumla
Soran+1 yılNetsin yani
Soran+1 yılvay be...
Cevap sahibi+1 yılnet olan sensin
Soran+1 yılNereden anladın, değilim
Cevap sahibi+1 yılyazmışsın bana ters diye. yani pek bi şey ifade etmez bunu bırakırsın başkasını bulursun bakireyim belki bakiredir ama anal yapmıştır başka şeyler yaşamıştır oturup sana anlatmaz
Soran+1 yılAnal oral sevişme yaşayıp da vajinayı bırakan bana göre bakire değildir zaten. Sadece kendini kandırıyordur vicdanı için
Soran+1 yılBen cinsellikten bahsediyorum
Cevap sahibi+1 yıltamam da bu kız anlatmış başkası anlatmayadabilir o yüzden bilemezsin
Soran+1 yılE ben sorunca o kişi inatla anlatmazsa zaten soğursun, sorduktan sonra yalan konuşursa ve anlarsan eninde sonunda zaten biter
Soran+1 yılTek ihtimal benim sormamam, o da mümkün gibi durmuyor
Cevap sahibi+1 yılanlatmaz değil kardeşim net bi şekilde yaşamadım der. nerden bileceksin kamera kayıtlarına mı bakacaksın? eskidendi o kan gelirse anlarım kan gelmezse anlarım muhabbetleri. benim ilk ilişkimde kan gelmedi. ondan sonrakilerden de gelmedi. onu geçtim kan gelse bile gidip diktiren var
Soran+1 yılBilgim var, kanın gelme kesinliği de yok, kaldı ki 15dk lık ameliyata bakar... Konu zar değil ki, evlilik öncesi cinsellik.
Soran+1 yılBu konuda yalan söylemesi onu eninde sonunda vicdanı boğar, ben her iyi davrandığımda içten içe biter ve dayanamaz
Soran+1 yılVicdan en büyük dindir, dürüst olun ki gelen bilerek gelsin
- +1 yıl
Ya bakire olana neden illa oral anal yaptiriyorunuz gri zekali misiniz kardesim bu sistemin bugu gibi bisey buradaki bekaret evlilik disi cinsel herhangi bir sey yasamama durumu zaten yoksa evlendikten sonra bakir bakire olmak absurt olur evliligin amaclarindan biri de bu zaten yanlisa yonelmemek her bakir bakire bir seyler yasamiyor ne sacma bir dusunce ya
Soran+1 yılKardeşim bazı uyanıklar anal oral sevişme yapıp vajinayı bırakınca o zar dokunulmadığı için bakireyim diye kendini avutuyor... ama bir tek kendini.
- +1 yıl
Kardes buradaki bekaret furnicationdan yani zinada uzak durma olayi diger bir ifadeyle namus ama bunu yasayip normallestirenler bu kelimeden rahatsiz oluyor biz etik kelimesini kullanalim malum arapca kelime oldugu icin damgalaniriz her neyse zaten bekaret kelimesinin kokeni bekar yani hic evlenmemis olma durumu ee eskiden evlenmeden once (yani bekar iken) kimse bir halt yasamadigi icin bunun erkegi otomatikmen bakir kadini da bakire oluyordu kelime kokeni yeterli simdi devir degisti kimin kacinci esiyle evlenecegiz kim bilir malum simdi herkes evlenmeden once evlilikten farksiz yasadigi icin evlenmenin bir amaci kalmiyor yani diger ifadeyle simdiki bekarlar bekar degil (ayni sekilde bakir veya bakire degil kelime kokeni itibariyle) sadece kendi tabirleriyle imza atmamislar teoride ama pratikte evlenmisler bile coktan anlatabiliyor muyum bilmiyorum bununla ilgili bilimsel duzeyde makaleler var arastirabilirsiniz evlilik disi cinselligin evliligin mululuk duzeyine etkileri ben inanan bir insanim kimin ne dedigi umrumda degil her zaman derim duydugum guzel bir soz var haramda mutluluk ararsan mutluluk sana haram olur evliligin zaten amaclarindan biri de zinadan uzak durmak yaklasmamak ya bundan guzel ne olabilir ben kimseyle bir sey yasamadim el ele tutusmadim kiz arkadasim olmadi karsi cinsle yuzyuze gelmekten bile cekiniyorum ben istemedim gunumuz iliskilerine bakip tiksindim hep evlilige kendimi odakladim hala bekliyorum ama hemcinslerimin akran zorbaligina maruz kaldim gey misin top musun nasil bir erkek bakir kalabilir
- +1 yıl
o bu su yasayan tipler de burdan gaza gelip yasiyor toplum baskisi yani bir nevi aklimin uckurumda olmamasinin neden bu kadar asagilikca olmamaliydi biz demedik erkegiz yapariz diye tam tersi erkegin namusu asil kadininkinden onemli dedik nitekim tecavuz durumlarinda magdur kadin fail erkektir cogunlukla ama erkek icin zinadir kadin icin degildir bu durum sehvet duygusu erkegin bu ornekteki oldugu gibi daha hayvani boyutlara ulastigi icin irade kisminda da kadina gore daha cok mesuliyeti vardir namus konusunda fakat gunumuzde birisinin rizasi ile iliskiye girseydim o zaman el ustunde tutulurdum bizim de annemiz kiz kardesimiz var kadinlarda kendi istegiyle birliktelik yasalar bile ne kadar psikolojik yipranmisliga neden oldugunu biliyoruz tum dunyada boyle sadece bizim ulkemize has degil ama ben hic bir erkegin namusumu kaybettim diye psikolosinin bozuldugunu gormedim asil namus hemcinslerimizde olmasi gerekirken ceremesini hep kadinlar cekti halbuki biz dogru duzgun dursak hic bir sorun yasanmayacakti son olarak eger namus kadina has bir seyse hz. yusufun sakindigi neydi
Cevap sahibi+1 yıl@GekoKertenkelesi1903 ya gaza gelme diye bi şey yok bakire arıyorsan baştan sorarsın ya da daha önce bi şeyler yaşadın mı diye. eğer yaşadıysa ayrılıp engellersin bu kadar yani
Soran+1 yılHaklısın geko... Bir kere kör kütük aşık olup ayrılmıştım, sonra KS deki kızlara, yorumlara, görüşlere vs bakınca şunu net anladım ki aşık olmak iyi bir şey değil. Akıl devreden çıkıyor, en iyisi kontrollü sevgi. Ve şunu da net anladım ki KİMSEYE BAĞLANMAMAK GEREK. Herkes çok kolay ayrılır olur bitersin kafasında. Ben kendimi tutuyordam tutan birini isterim ya da Allah a yurekten tovbe edip iliklerine kadar yönünğ değiştirip Allah a döneni isterim.
Soran+1 yılKS bana kendi değerimi öğretti ve kimseye bağlanmamam gerektiğini
Soran+1 yılAnladım ki kıyafet değiştirir gibi insan değiştirmek aşırı normalmiş. Ben kendimi biliyorum, flört aşamasında bu soruyu sorucam.
Soran+1 yılSoru troll soru, yani amaç gidişat nedir toplumun geldiği nokta analizi gibi bir şeydi
Soran+1 yılAllah kendini koruyana kendini korumuş biri nasip etsin
Soran+1 yılBuradaki insanlardan da pek değerleri bağlı sağlıklı bir görüş çıkmaz, onu da anladım. Devir aşırı değişmiş. Aşırı.
Soran+1 yılBu konuda netim ve inşallah öyle de kalıcam. Yolum en başında nabız yoklıcam, söylemez veya geçiştirir ise soğuma sebebi. Sen yoktun benim geçmişim ene var bu devirde gibisinden derse net ayrılık, zihniyet farklı.
Soran+1 yılTek bir istisna, yüzyüze bunu sorduğumda yürekten samimi ve sadık Allah a tövbe edip zinanın pişmanlığını iliklerine kadar hissetmiş ise kabul, Allah affetmiş o zaman ben bir şey diyemem
Soran+1 yılBurası sağ olsun kimseye bağlanmamam gerektiğini çok iyi öğretti
- +1 yıl
He tamam anladim soyle yorum yapin yoksa adam da bir seyler yasamis olsaydi eger kendin bakir degilsin ne hakla bakire birini ariyorsun diye elestirirdiniz adama demediginiz sey kalmazdi ve hakli bir soylem olurdu hakareti kufuru hak ederdi neden cunku dengi degil ee simdi bu durumda da aynisi soz konusu kimi onemsiz filan demis adam uzak durmus bu devirde boyle seylerden sormasi en dogal hakki son yazdigin dogru
Cevap sahibi+1 yıl@GekoKertenkelesi1903 toplumun nereye geldiğini görmek takip etmek vs sana kalmış sanırım ya da sadece merak etmişsin. Seni bağlamaz bakire isteyebilirsin ama erkekler evliyken bile zina yapmalarıyla ünlüysen kadının zarını artık konuşmayın. Yine de hayatından köyden hiç çıkmamış akşam 6dan sonra dışarı çıkarılmayan telefon alınmayan erkek yüzü görmeyen bakireler var yine Anadolu’da dilediğiniz gibi evlenebilirsiniz
Soran+1 yılİyi de banane erkeklerin genelinden, cogunun evliyken aldatmalarından. Erkeklerin geneline bakıp böyle mi bahane arıyorsunuz? Kadınların vrya erkeklerin geneli beni ilgilendirmez, herkes kendisine baksın.
Soran+1 yılBana öyleleri lazım değil, neye neden niçin inandığının farkında olsun, Allah korkusu olup sürüyr kapılmasın yeterli.
Soran+1 yılGenele baka baka kendinizi avutmayın...
- +1 yıl
Hala kcindan anlamaya devam ediyor asil olay erkekte bitiyor onemli olan erkegin uzak durmasi boyle seylerden yoksa herkes sevdigiyle evlenip yasayacak zaten dogru duzgun zinanin ne kadar lanet bir sey oldugunu biliyorsun demek ki yoksa erkekler evlendikten sonra yasiyor demezdin bunun yanlis bir sey oldugunu soyluyoruz evlilik disi olmamasi gerektigini soyluyoruz cinsiyet farketmez insanlar hemcinsleriyle yasamadigina gore bu seyi oyle degil mi erkege serbest diye bir sey yok bunlar toplumun beyinsizce yorumlamasindan kaynakli ama kadin veya erkegin rahatca yasamasi da iliskilere ne kadar zarar verdigi ortada bununla ilgili makaleler var evlilik disi cinselligin kadin erkek iliskilerine etkileri basliginda ama yeteri kadar Turkce kaynak yok eger aksi sekilde dusunseydim olayin ezber boyutuna mantik kismini goz ardi etseydim 32 yasina girmeme az kaldi bu zamana kadar coktan yasardim neticede yasadiktan sonra erkek acisindan bir zarari oldugunu gormedim tum dunyada boyle kadin daha cok yipraniyor bir kere hamile kalma riski var pismanlik durumu daha fazla bizim de annemiz kiz kardesimiz var olmasa bile hos degil evliligi mahvediyor ya evlenmeyi dusunmuyorsa filan denmesin herkes hayatinda mutlaka evlilik hayalleri kurmus oluyor evlenmese bile bir sekilde karsi cinse yaklasiyor veya bir seyler yasiyor ee bu da evlilik demek zaten imza atmasan bile sorun da burada kim bilir kimin kacinci esiyle evlenecegiz ilerde evlenmeden evli gibi yasaniyor arada fark yok ki teoride evli olunmasa bile pratikte evlenilmis bile coktan ve ben bunu hazmedemiyorum
- +1 yıl
yayginlasmasini seven erkek dokunmaz ben bunu bilir bunu soylerim cinsellik yasanilan kisiyle evlenme orani cok dusuk evlenilse bile surmuyor cok gunumuz iliskilerinden cok rahat bir sekilde bunu cikarabiliyoruz bir iliskinin bitmesinin en temel nedenlerinde biri zina ya da ona yonelme veya bunun turevi olan seyler ornek aldatma bir nevi zina mutsuzsun gozun baskasina kayar yine zina sevgisinden emin olamazsin acaba aklinda baskasi mi var diye dusunursun yine zina turevi anlatabiliyor muyum bacim kavrayabiliyor musun acaba senin verdigin ornek de ayni sekilde erkekler zinaya yonelebiliyormus ya evlendikten sonra bak yine zina her turlu sikinti yani kendin soylemissin ya hic olmazsa yapildiysa bile bundan sonra asla bulasilmasin cunku mahvediyor kadin erkek iliskilerini kadin ve erkek kendini birbirine ait hissetmiyor birbirine baglanmiyor bu ne kadar kotu illet bir sey ozellikle erkeklerde var bu zaten onu da anlamis degilim tam bir grizekalilik zina yapan bir kadinla evlenirler ama zina yapmamis sadece esiyle yasamis bir kadindan kacarlar sirf evlendi diye e digeri de evlenmis zaten sadece imza atmamis mantiksizligin boylesi
Cevap sahibi+1 yıl@GekoKertenkelesi1903 kimse kendini avutmuyor gerçekler bu burada full evli erkeklerden mesaj alıyorum eminim karısını burada aldatanlar karışı bakire olmazsa evlenmezdi, ama bu bir tartışma konusu olamaz çünkü baştan söylersin kriterin buysa ve bakire değilse ya da bir şey yaşamışsa direkt engellersin bu kadar yani neden uzatıyoruz?
- +1 yıl
Kardesim avutma kelimesi nereden cikti biz evlilik disi seyleri savunmuyoruz gunumuz iliskileri cinsellik olmadan olmaza evrildogi icin insanlar icin evliligin manasi kalmadi cunku hepsi yasamis oluyor gecmiste bu durumda disariya yonelmeye neden oluyor cunku heyecan kalmamis zamaninda yasanmis cokca aliskanlik haline gelmis esler birbirine baglanamiyor iste az once onu soyledim oyle erkekleri savunmuyorum topu belasini bulur umarim farkettiysen soyledigim seyler birbirini destekler nitelikte ama burada herkes ayni dusunmek zorunda gibi bir anlam cikmamali insan yasamadiysa dedigin gibi olmak durumunda davul bile dengi dengine ilerde daha buyuk problemler cikabilir madem saygiliyiz sirf yasamadi diye bir erkegi de yerin dibine gommeye gerek yok kabul etmiyorsa ki bunlarin hepsi yine dedigim seye geliyor internetten arastir bak evlilik disi cinselligin evlilige etkilerini anlamis olursun yanlis bir seyi savunmuyoruz farkli acilardan yaklasiyoruz konuyu butun olarak ele aliyoruz ama goruyorum ki yasayan erkekler hep el ustunde tutuluyor ama ne hikmetse yine baskasina yonelen insanlar yine onlar oluyor evlendikten sonra bile bu hos bir sey mi
Cevap sahibi+1 yıl@GekoKertenkelesi1903 tamam savunmuyorsun o zaman böyle bi şey anlayan birini gördüğünde engellersin geçersin hatta ilk konuşmada sorarsın bu kadar net ya neyi uzatıyoruz
Cevap sahibi+1 yılTanıştın direkt sor bakire misin cinsellik yaşadın mı yaşadım derse hatta sevgilim oldu daha önce derse direkt ayrıl engelle sil
- +1 yıl
Lan hepsi biz erkeklerden kaynaklaniyor ya ona yaniyorum asil engelle sil derken sanal seyleri zaten tasvip etmiyorum ki sanaldan ask mi olur lan hele su devirde kimin ne oldugu kim olduguna bile guvenemezken
Cevap sahibi+1 yıl@GekoKertenkelesi1903 tamam yani böyle bi şey varsa geçmişinde biri olmuşsa bi daha görüşmezsin kdaha önce erkekle konuşmamış birini bulursun yani herkes kriterine göre
- +1 yıl
Tanisma maksatli ciddi yola yani evlilige gidecek sekilde hic bir sey yasamadan medeni iki insan gibi konusup dinleyerek arayip arastirarak sorup sorusturarak konusmus olabilir bir erkekle bu normal sonucta ortada zinaya meyil verecek bir durum yok tanisma boyle olur zaten ama millet artik yatakta tanisip yok ten uyumu falan filan diye once cinsellik yasayip daha sonra karakterleri tanidigi icin artik iliskilerin bku cikti tabiki de sorarim karsiya ve sorulmasini da isterim kendime bunda gocunacak bir sey yok yapmadiysa soyler zaten yaptiysa neden gizleme geregi duysun o an zevkten dort kose olunca iyiydi de soyleyince mi kotu olacak utanilacak allasen
Cevap sahibi+1 yıl@GekoKertenkelesi1903 e yani ben sormasa da söylerim eğer sorunsa baştan ayrılsın
- +1 yıl
Heh soyle herkes hak ettigiyle yasamayan insan icin cok onemli konular onu anlatmaya calisiyoruz yoksa yasasaydik karsi tarafa itiraz etme durumumuz haksizlik olurdu soyle dusun yasamadan once nasildin karsi tarafin gecmisi onemli degil demezdin baskasindan hoslanmasina bile tahammul edemezdin muhtemelen ayni o sekilde bir de erkek beyni farkli ve iki yuzlu calisiyor bu konuda ona kiziyorum aptal herifler
Gizli Üye(25-29)+1 yılBastan soylemeliydi
13 Yorumla- +1 yıl
Ayni sey erkek icin de gecerli
Cevap sahibi+1 yıl@GekoKertenkelesi1903 tabiki
- +1 yıl
Harikasin adilsin boyle olmasi gerekiyor erkege mustehak diye bir sey yok herkes dengiyle
+1 yılAyril gitsin pasam
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılayrıl
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer