Eşime o kadar çok sinirleniyorum ki ilgisini çekebilmek için onu aldatmak istiyorum yanlış mı düşünüyorum?

Merhaba ben görücü usulü evlendim ama eşimi sevdim iyi biriydi evlendik şimdi sabahtan akşama kadar işte muhabbet etmiyoruz birlikte bisey yapmıyoruz cinsellik yok sevgi yok iletişim yok beni görmüyor bildiğiniz aynı evin içinde beni görmüyor normalde bu kadar değildi ama şu son 1 haftadır çoğaldı normalde ben onu etkilemek icin süslenir püslenir sohbet etmek için konu bulurdum ama artik benim de hevesim kaçtı tek taraflı olduğunu hissettikce şimdi bende uğraşmıyorum o işten geliyor yemeğini koyuyorum tek kelime bile konuşmuyorum o da konuşmuyor neyin var bile demiyor aynı evin icinde yabancıyız bosanmayi da teklif ettim kabul etmiyor bana aşık olduğunu söylüyor ama ben artık o kadar cok kızıyorum ki eşime sırf onun ilgisini çekmek için onu aldatmayi bile düşünüyorum çünkü bir eş sabahtan akşama kadar disarda olur mu insan demez mi benim karım evde diye çok mutsuzum ne yapacagimi bilmiyorum
Eşime o kadar çok sinirleniyorum ki ilgisini çekebilmek için onu aldatmak istiyorum yanlış mı düşünüyorum?
Cevapla