Sevgilimi boşalttıktan sonra gelen pişmanlık hissinden nasıl kurtulurum?

PlayStationa gidiyoruz genelde haftada 1 bosaltmak için, önce opusuyoruz falan sonra ağzıma aliyorum bosaltiyorum, bosalttiktan sonra istemsiz mutsuzluk huzursuzluk çöküyor içime, sevgilim de bunu fark ediyor yaptigimiza pişman oldum bu surat ne neden mutsuzsun eğer mutsuzsan yapmayalim diyor. Ben neden böyle oluyotum benim gibi olan var mı?
Sevgilimi boşalttıktan sonra gelen pişmanlık hissinden nasıl kurtulurum?
Cevapla